مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه خبر داد؛

طبخ و ارسال روزانه بیش از پنج هزار پرس غذای گرم برای سیل‌زدگان پلدختر

حجت‌الاسلام «آیت‌الله عباسیان» از طبخ و ارسال روزانه بیش از پنج هزار پرس غذای گرم برای سیل‌زدگان پلدختر توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ - 04April 2019

طبخ و ارسال روزانه بیش از پنج هزار پرس غذای گرم برای سیل زدگان پلدختربه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «آیت‌الله عباسیان» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه اندازی آشپزخانه از امروز در پلدختر روزانه بیش از پنج هزار پرس غذای گرم در اختیار آسیب دیدگان از سیل این شهرستان قرار می گیرد.

حجت الاسلام عباسیان تصریح کرد: این غذاها از محل موقوفات و در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش استان کرمانشاه تهیه و در اختیار هلال احمر قرار داده می شود که ان‌شاالله به موقع و در اسرع وقت به آسیب دیدگان این واقعه تلخ برسد.

وی گفت: اداره اوقاف کرمانشاه همه تلاش خود را در راستای کمک به آسیب دیدگان شهرستان پلدختر و دیگر شهرستانهای آسیب دیده به کار خواهد گرفت. 

حجت الاسلام عباسیان اعلام کرد: شهرک کرناچی یکی از مناطق سیل زده شهر کرمانشاه است که مردم آن دچار خسارت شدند و اداره اوقاف نیز در راستای کمک به آسیب دیدگان این منطقه 800 پرس غذا وعده ناهار و شام در بین سیل زدگان توزیع کرده است.

وی ادامه داد: 800 پرس غذا نیز روزانه در روستاهای سیل زده منطقه چمچمال از توابع شهرستان هرسین توزیع می شود.

حجت الاسلام عباسیان تصریح کرد: آشپزخانه در امامزاده ابراهیم (ع) طاق بستان برای طبخ و تهیه این تعداد غذا راه اندازی شده است و تا پایان امدادرسانی به آسیب دیدگان کار خود را ادامه می دهد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان گفت: این غذاها به صورت روزانه تهیه و تا پایان امدادرسانی بین سیل زدگان توزیع می شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار