پیام فرمانده سپاه سیمرغ؛

مجاهدت بسیجیان در امدادرسانی به سیل‌زدگان فراموش‌شدنی نیست

فرمانده سپاه سیمرغ در پیامی به پاس مجاهدت بسیجیان در امدادرسانی به سیل‌زدگان مازندران تصریح کرد: خاطره خوش مجاهدت، ایثار، اخلاص و گمنامی شما هرگز از یادها نمی‌رود.
کد خبر: ۳۴۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ - 04April 2019

برگزاری آیین تجلیل و الگوسازی حرکت‌های خودجوش جهادی در سیل مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، مجاهدت‌های بسیجیان و پاسداران سپاه سیمرغ به همراه امداد و کمک های به موقع گروه‌های جهادی شهرستان، استان و حتی سپاه استان‌های معین در حادثه سیل آخرین روزهای سال 97 گرچه خاطرات تلخ و ناگواری برای مازندران و شهرها و مناطق درگیر با سیل، طغیان و رانش بجا گذاشت اما امتحانی بزرگ برای مردم و مومنینی بود که طی بالغ بر 17 روز از تعطیلات عید خود گذشتند تا اهالی مناطق درگیر احساس تنهایی نکنند.

شجاعت، ایثارگری و مجاهدت سربازان مومن بسیج در کنار مردم آسیب دیده برگ زرینی از درس حاکمیت ارزش‌های دفاع از کرامت انسانی را پس از گذشت سه دهه از دفاع مقدس برای سالها در کشور اسلامی ما اثبات، بیمه و ماندگار کرد، تا نسل های پس از آن بار دیگر راهیان نور نوروزی را در سرزمین همبستگی‌ها، مجاهدت‌ها، ایثار و وفاداری، نه در جنوب، غرب و شمالغرب که در همین شمال بپیمایند.

این ایثار و خود گذشتگی و در صحنه‌مانی بسیجیان، پاسداران و آحاد ملت برای حفظ ارزش‌های انسانی با مصداق شعر «بنی آدم اعضای یک پیکرند» به گونه ای رقم خورد که حتی مردم مناطق درگیر با سیل و بحران علی‌رغم نیاز به امداد و کمک، برای نجات و یاری هموطنان در مناطق گرفتارتر احساس تکلیف داشته و از مازندران به گلستان (آق قلا و...) شتافتند تا عزیزان‌شان اعم از برادران و خواهران اهل تسنن و تشییع تنها نباشند.

به همین منظور و به پاس تلاش، مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی 17 شبانه روزی بسیجیان و جهادگران الی‌الله مازندران «محمد برمر» فرمانده سپاه سیمرغ پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بهار طبیعت مبارک
خداقوت
عیار انسان‌ها در امتحانات الهی و بحران‌ها مشخص می‌شود. از زحمات خالصانه گروه‌های جهادی بسیج و حرکت‌های خودجوش مردمی سیمرغ در عملیات امداد رسانی تشکر و قدردانی داریم.

ان‌شاءالله شما و همرزمان جهادی‌تان نزد خدا مأجور و در راه اندیشه‌های امامین عزیز انقلاب اسلامی، برای خدمت به محرومین و رنج دیدگان حوادث، همچون همیشه ثابت قدم بمانید.

خاطره خوش مجاهدت، ایثار، اخلاص و گمنامی شما هرگز از یادها نمی‌رود. ان‌شاءالله بزودی در آیین تجلیل و الگوسازی حرکت‌های خودجوش جهادی در خدمت یکایک شما عزیزان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار