نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم توجه مسئولان به تذکرات اخیر رهبر انقلاب

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: تذکرات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد سدها، راه‌ها و راه آهن باید مورد توجه کلیه مسئولان قرار گیرد و در مورد آن‌ها آینده‌نگری داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ - 04April 2019

از برکات جمهوری اسلامی این است که در کوچکترین مسائل مردم تصمیم‌گیری می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در هفتمین نشست شورای مدیریت بحران استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تقدیر از زحمات مدیران استان در کنترل بحران سیل و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند همه مسئولان به موضوع حاشیه رودخانه‌ها توجه داشته باشند، اظهار داشت: از برکات جمهوری اسلامی این است که در کوچکترین مسائل مردم تصمیم‌گیری می‌کند و  مسئولین دغدغه دارند و به یاری هم‌نوعانشان رفته و خودجوش کمک رسانی می‌کنند.

وی افزود: در زمان حکومت پهلوی در همین آبشوران سیل رخ می داد و این مردم بودند که همدیگر را از زیر سیلاب بیرون می‌کشیدند. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: حال به برکت جمهوری اسلامی نه‌تنها برای نجات جان انسان ها از مدت‌ها قبل برنامه ریزی می شود، بلکه برای نجات دام‌های مردم هم اقدام و به آن‌ها خسارت پرداخت می شود.

وی گفت: در این سیل از قبل به همه آن هایی که در حاشیه رودخانه ها بودند، هشدارهای لازم داده شد که از این کار صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

آیت الله علما افزود: تذکرات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد سدها، راه‌ها و راه آهن باید مورد توجه کلیه مسئولان قرار گیرد و در مورد آن‌ها آینده‌نگری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن قدردانی از مسئولان استانی تاکید کرد: این بحران را بدون تلفات جانی پشت سر گذاشتیم که با توجه به شدت و وسعت سیل در استان خصوصا مناطق روستایی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار