معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر بوشهر خبر داد؛

اعزام ۴۳ نیروی تخصصی نجات‌گر سیلاب به مناطق سیل‌زده پل‌دختر

علی یوسفی‌نیا گفت: ۴۳ نیروی تخصصی نجاتگر سیلاب با تجهیزاتی چون چهار فروند قایق موتوری و هفت دستگاه پمپ آب و لجن‌کش به پلدختر استان سیل‌زده لرستان اعزام شد.
کد خبر: ۳۴۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 04April 2019

اعزام 43 نیروی تخصصی نجات‌گر سیلاب به مناطق سیل‌زده پل‌دختر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «علی یوسفی‌نیا» معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: ۴۳ نیروی تخصصی نجات‌گر سیلاب با تجهیزاتی چون چهار فروند قایق موتوری و هفت دستگاه پمپ آب و لجن‌کش به پل‌دختر استان سیل‌زده لرستان اعزام شد.

وی با اشاره به سیل در استان‌های مختلف کشور، گفت: علاوه بر ارسال محموله به استان‌های سیل‌زده، خدمات گوناگون تخصصی از سوی امدادگران به آسیب‌دیدگان ارائه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر به ارائه خدمات به سیل‌زدگان لرستانی پرداخت و افزود: در مرحله نخست محموله‌ای شامل ۵۰۰ تخته پتو و ۵۰۰ جیره غذایی به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال و در مرحله بعدی نیز ۶۵ هزار عدد گونی، سه‌هزار تخته پتو و محموله‌های دیگر مانند بسته‌های مواد غذایی و اقلام امدادی برای توزیع بین سیل‌زدگان از بوشهر به استان لرستان بارگیری شد.

وی افزود: این هفت تیم عملیات در سیلاب به همراه تجهیزات انفرادی و گروهی برای کمک به سیل‌زدگان لرستانی در حال اجرای عملیات هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: امدادگران هلال احمر همواره در کنار سیل‌زدگان برای ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار