امام جمعه گناوه:

سپاه در عرصه سازندگی و پیشرفت کشور منشأ خدمات زیادی است

حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی» گفت: سبزپوشان جان برکف و تلاش‌گر سپاه، پس از دفاع مقدس با تجربیات ارزنده آن دوران در تمام عرصه‌ها از جمله سازندگی و پیشرفت کشور، منشأ خدمات فراوانی بوده‌اند.
کد خبر: ۳۴۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 05April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه، در خطبه‌های این هفته این شهر اظهار داشت: درحالی‌که کشور پارسال با بحران جدی آب مواجه بود، با بارش‌های اخیر سد‌ها سرریز از آب شد تا در تابستان با مشکلی مواجه نشویم.

امام جمعه گناوه گفت: در سیل اخیر اگرچه مردم سیل‌زده برخی نقاط کشور متحمل خسارات جانی و مالی شدند؛ اما برکات و موهبت‌های خوبی از جمله در زمینه حل بحران آب در کشور داشته است.

وی افزود: با مدیریت توانمند در سطح مسئولان و نهاد‌های اجرایی می‌توان خسارت‌های وارده را تبدیل به فرصت کرد.

امام جمعه گناوه از مساعدت و یاری همه مسئولان و مردم در کمک به سیل‌زدگان تقدیر کرد و گفت: با درایت رهبرمعظم انقلاب، دولت‌مردان و نهاد‌ها و مردم همیشه در صحنه در مناطق سیل‌زده حضور و کمک‌رسانی شد.

وی ادامه داد: حوادثی نظیر سیل و طوفان نه‌تنها در ایران، بلکه در کشور‌های دیگر از جمله آمریکا که خود را مهد تمدن می‌داند، به‌وقوع می‌پیوندند که سال‌ها نمی‌توانند آن‌ها را مهار کنند؛ اما در کشور ایران به برکت وحدت و همدلی گام‌های خوبی در روند خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان و مهار سیل برداشته شد.

رکنی حسینی با گرامی‌داشت فرارسیدن سوم شعبان ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی از بدو انقلاب تاکنون در حفظ آرمان‌های والای انقلاب و نظام و تمامیت ارضی کشور به‌خصوص در دوران دفاع مقدس، صحنه‌های فراموش نشدنی و باشکوه آفریده‌اند.

امام جمعه گناوه افزود: سبزپوشان جان برکف و تلاش‌گر سپاه پس از دفاع مقدس با تجربیات ارزنده آن دوران در تمام عرصه‌ها از جمله سازندگی و پیشرفت کشور، منشأ خدمات فراوانی بوده‌اند.

وی با تبریک روز ملی فناوری هسته‌ای، گفت: به برکت خون دانشمندان هسته‌ای، عزت و توانمندی و پیشرفت نصیب کشور شده است.

امام جمعه گناوه از خدمات‌رسانی بی‌شائبه مسئولان و نهاد‌های نظامی و سپاه و بسیج و مردم میهمان‌نواز این شهرستان به هموطنان در ایام تعطیلات نوروز تقدیر کرد و افزود: باید قدر نعمت حضور گردشگران را در نوروز بدانیم و از این ظرفیت نهایت استفاده برده شود.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلات نوروز برای این شهرستان فرصتی مغتنم بود و باعث شد تا عده زیادی به کسب و کار مشغول و بازار رونق پیدا کند.

امام جمعه گناوه گفت: ظرفیت‌های این شهرستان برای جمعیت زیادی که در نوروز وارد این منطقه می‌شوند محدود است و باید تلاش شود تا زیرساخت‌های بیشتری برای هموطنان در سال آینده فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها