امام جمعه موقت نکا:

سیل اخیر آزمایش و امتحان الهی بود/ بی‌مهری‌ بعضی از چهره‌های سیاست‌زده نسبت به سپاه

حجت‌الاسلام «محمدجواد موحد» از بی‌مهری‌های بعضی از چهره‌های سیاست‌زده نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلایه کرد و افزود: بچه‌های سپاه از جنس همین مردم هستند که در زمان تهاجم فرهنگی، توسعه، عمران و آبادانی باشد و در بحران‌ها ایفای نقش می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ - 05April 2019

سیل اخیر آزمایش و امتحان الهی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدجواد موحد» امام جمعه موقت «نکا»، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر، با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان، اظهار داشت: شعبان ماه آمادگی برای ضیافت الهی است و مومنان خود را برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده می‌کنند.

وی با تبریک روز پاسدار و روز جانباز افزود: همه مردم دنیا منتظر منجی هستند و در هر زبانی و میان هر قومی، موضوع انتظار وجود دارد.

موحد ضمن اظهار تاسف از سیل ناگوار در کشور، گفت: این رخداد طبیعی سیل که در اکثر نقاط کشور و استان مازندران و از جمله بخش «هزارجریب» رخ داده است، آزمایش و امتحان الهی بود.

این مسئول با اشاره به پای کار آمدن همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، با حکم رهبر معظم انقلاب و رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح، از بی‌مهری‌های بعضی از چهره‌های سیاست‌زده نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلایه کرد و افزود: بچه‌های سپاه از جنس همین مردم هستند که در زمان تهاجم فرهنگی، توسعه، عمران و آبادانی باشد و در بحران‌ها ایفای نقش می‌کنند.

وی از صدا و سیما به خاطر انعکاس خوب اخبار سیل و به تصویر کشیدن خدمات مردم و مسئولین و نهاد‌های انقلابی و سیستم نظامی تقدیر کرد و با اشاره به اختصاص وجوهات مردم به سیل‌زدگان، افزود: این یک هماهنگی و همدلی و یک انسجامی است که در بین امت مسلمان ایران وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها