سردار خانی آرانی خبر داد؛

انجام ۱۰۵سورتی پرواز در ۴ استان سیل‌زده توسط هوانیروز سپاه

معاون هماهنگ‌کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه گفت: حدود ۱۰۵ سورتی پرواز توسط بالگردهای سپاه در چهار استان سیل‌زده انجام شده که طی آن ۵۵۸ نفر جابه‌جا شدند.
کد خبر: ۳۴۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 06April 2019

انجام ۱۰۵سورتی پرواز در ۴ استان سیل زده توسط هوانیروز نیروی زمینی سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «عباس خانی آرانی» معاون هماهنگ کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات امدادرسانی هوانیروز نیروی زمینی سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: هوانیروز سپاه با بالگرد‌های خود توانست در استان‌های مختلف سیل‌زده اقدامات امدادرسانی را انجام دهد که در این رابطه شش فروند بالگرد را در چهار استان سیل‌زده به کار گرفته شد که ۱۰۵ سورتی پرواز انجام دادند و طی آن ۵۵۸ نفر نجات داده شدند همچنین بیش از ۷۶ ساعت پرواز عملیاتی نیز صورت گرفت که در آن ده‌ها تن اقلام مورد نیاز سیل زدگان جابه‌جا شد.

وی افزود: در استان‌های لرستان و ایلام هم با سه فروند بالگرد کار امداد رسانی انجام می‌شود که دو فروند آن میل ۱۷ و یک فروند آن بالگرد ۲۱۴ است که مجموعا ۳۱ ساعت و ۴۵ دقیقه پرواز عملیاتی در مدت سه روز انجام شده و طی آن در مجموع ۵۷ سورتی پرواز در استان‌های لرستان و ایلام صورت گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه با اشاره به سیل در استان گلستان هم ادامه داد: هوانیروز نیروی زمینی سپاه از روز سوم با یک فروند بالگرد ۲۱۴ در منطقه حضور یافت که مجموعا ۳۹ سورتی پرواز به مدت ۲۷ ساعت ۳۵ دقیقه انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات امدادرسانی هوانیروز سپاه در استان خوزستان نیز یادآور شد: دو فروند بالگرد هم در استان خوزستان مستقر کردیم که مجموعا ۱۷ ساعت پرواز عملیاتی را در ۹ سورتی پرواز داشته است.

سردارخانی آرانی عنوان کرد: تا هر زمان که لازم باشد در مناطق سیل‌زده می‌مانیم و به یاری عزیزان و مردم عزیز مناطق سیل‌زده خواهیم شتافت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار