نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

باید در بحران‌ها به دنبال نقطه ضعف‌ها باشیم

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: باید در بحران‌ها به دنبال نقطه ضعف‌ها باشیم تا در بحران‌های بعدی دچار مشکل نشویم.
کد خبر: ۳۴۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 06April 2019

مدیران در تمام حوزه‌ها جهادی‌تر از سال گذشته اقدام و عمل کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: بارش امسال برکات بسیاری برای کشور ما داشت، سدها و دریاچه‌های خشک با بارش باران امسال احیا شدند و این از نعمت‌های خداوند است.

وی با بیان اینکه در دل بلاها باید نعمت‌ها را کشف کنیم گفت: باید در بحرا‌ن‌ها به دنبال نقطه ضعف‌ها باشیم تا در بحران‌های بعدی دچار مشکل نشویم و لازمه آن تدبیر و برنامه‌ریزی است.

یعقوبی تصریح کرد: استحکام در ساخت و سازها، بازگشایی مسیر برای عبور سیل‌ها، ایجاد پوشش گیاهی از جمله راهکارهایی است که باید در مقابله با سیل انجام دهیم.

این مسئول ابراز داشت: در همه حوزه ها باید حق جهاد را ادا کنیم و مدیران باید در تمام حوزه‌ها جهادی‌تر از سال گذشته اقدام و عمل کنند؛ مدیریتمان، تصمیم‌هایمان، اجراییاتمان، انتقادات و پیشنهادهایمان باید رنگ جهادی به خود بگیرد تا بتوانیم این نظام اسلامی 40 ساله را به اهداف خود برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار