مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:

امدادرسانی به سیل‌زدگان تقویت می‌شود

«صارم رضایی» از تقویت امدادرسانی به سیل‌زدگان لرستانی طی امروز خبر داد و گفت: تاکنون 17 هزار نفر از سیل‌زدگان را اسکان داده‌ایم.
کد خبر: ۳۴۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ - 07April 2019

امداد رسانی به سیل زدگان تقویت می شودبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «صارم رضایی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه اقلام امدادی مورد نیاز در شهرهای سیل زده استان دپو شده، اظهار داشت: امدادرسانی‌ها تقویت شده و از امروز اقدامات خوبی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه دفترچه‌هایی را توزیع کرده‌ایم که بر اساس معیارهای جمعیت هلال احمر به سیل زدگان خدمات‌رسانی شود، تصریح کرد: امیدواریم امروز بتوانیم آن جاهایی که خدمات رسانی نکرده‌ایم یا فراموش کرده‌ایم را امدادرسانی کنیم تا کار تقویت شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با تاکید بر اینکه تاکنون 606 روستای سیل زده را امدادرسانی کرده‌ایم، افزود: کار بسیار بزرگی است که همه دستگاه‌های خدمات رسان حضور دارند، 17 هزار نفر را اسکان داده‌ایم و 913 نفر نیرو در قالب‌ 140 تیم عملیاتی در مناطق حضور دارند.

رضایی با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم بسته‌بندی مواد غذایی را در خرم آباد انجام دهیم و دستگاه‌های مورد نیاز این اقدام به لرستان ارسال شده است، یادآور شد: آشپزخانه‌های سیار در پلدختر راه اندازی شده تا غذای گرم به دست مردم برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار