مدیر کل کمیته امداد بوشهر خبر داد؛

جمع آوری ۲۵۱ میلیون تومان جهت مناطق سیل زده در بوشهر

«احمد لطفی» گفت: مردم استان بوشهر در ولایتمداری دارای شهرت هستند و همیشه در مصیبت‌ها پیشگام و به هموطنان کمک‌های قابل توجهی داشته‌اند که در حادثه سیل اخیر بیش از ۲۵۱ میلیون تومان تاکنون جمع آوری شده است.
کد خبر: ۳۴۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ - 07April 2019

جمع آوری ۲۵۱ میلیون تومان جهت مناطق سیل زده در بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، با اشاره به وقوع سیل در استان‌های شمالی و بخشی از استان خوزستان مردم استان بوشهر در یک حرکت کاملا مردمی و خودجوش اقدام به جمع آوری وجه نقد و اقلام مورد نیاز سیل زدگان کردند.

این اقلام و وجه نقدها توسط اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناطق سیل زده ارسال و توسط نیروهای جهادی بسیج بین مردم تقسیم خواهد شد.

«احمد لطفی» مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهادر داشت: مردم استان بوشهر در ولایتمداری دارای شهرت هستند و همیشه در مصیبت ها پیشگام و به هموطنان کمک های قابل توجهی داشته اندکه در حادثه سیل اخیر بیش از 251 میلیون تومان تاکنون جمع آوری شده است.

لطفی اظهار کرد: کمک ها از طریق هلال احمر و کمیته امداد و بسیج مردمی جمع آوری می شود که مجموع کمک ها شامل ۸۸۰ میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال کمک کالایی بوده است.

وی افزود: مواد غذایی و آب معدنی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق گاز، کفش و البسه به عنوان کمک‌های غیرنقدی در قالب چند کاروان ارسال و در مناطق سیل‌زده با همکاری گروه های جهادی بسیج توزیع شده است.

لطفی تصریح کرد: کمیته امداد از همه ظرفیت‌ها برای دریافت کمک‌های مردمی و ارسال این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به مناطق سیل زده کشور استفاده می‌کند و هموطنان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب های کمیته امداد واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار