سرلشکر جعفری در واکنش به احتمال قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی:

ارتش آمریکا در غرب آسیا آرامش نخواهد داشت

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اقدام احتمالی آمریکایی‌ها در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: در صورت چنین حماقتی، ارتش آمریکا در غرب آسیا، دیگر آرامش امروز را نخواهند داشت.
کد خبر: ۳۴۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ - 07April 2019

ارتش آمریکا در غرب آسیا آرامش نخواهد داشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اقدام احتمالی آمریکایی‌ها در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت: در صورت چنین حماقتی، ارتش و نیروهای امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا، دیگر آرامش امروز را نخواهند داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکنش سپاه در قبال این اقدام آمریکایی‌ها چه خواهد بود؟، ‌گفت: اگر آمریکایی‌ها دست به چنین حماقتی بزنند و امنیت ملی ما را به مخاطره بیندازند، مطابق سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات مقابله به مثل را عملیاتی و در دستور کار قرار خواهیم داد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در چنین شرایطی دیگر ارتش و نیروهای امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا از آرامش امروز برخوردار نخواهند بود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار