مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد؛

خدمت‌رسانی سپاه کردستان به 120 روستای سیل‌زده/ اعلام آمادگی 100 گروه جهادی

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان از خدمت‌رسانی سپاه کردستان به 120 روستای سیل‌زده خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ - 08April 2019

«علی‌اصغر عزیزی‌فر» مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کردستان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت برادران و خواهران ما که در سیل گرفتار شدند دغدغه‌های زیادی داشتند و از بسیج هم مانند همه دستگاه‌ها توقع استفاده از تمام ظرفیت برای خدمت داشتند.

خدمت رسانی سپاه کردستان به 120 روستای مناطق سیل زده / اعلام آمادگی 100 گروه جهادی

وی گفت: بنا به دستور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همراه با سردار فلاح و کارشناسان فنی، به مناطق سیل‌زده استان لرستان عزیمت داشتیم که منطقه کوهدشت و روستاهای همجوار آن به عنوان معین به استان کردستان واگذار شده و این اقدام فوری را می‌طلبد.

خدمت رسانی سپاه کردستان به 120 روستای مناطق سیل زده / اعلام آمادگی 100 گروه جهادی

وی گفت: طبق جلسه‌ای که با فرمانده سپاه این استان و امام جمعه داشتیم به صورت میدانی از این مناطق بازدید بعمل آمد که از 250 روستا، 120 روستا نیاز به خدمت رسانی دارند که حدود 100 روستا از این مناطق در محاصره سیل بودند که با حضور سردار نریمانی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 22 بیت المقدس کردستان و ادوات و تجهیزات و ماشین آلاتی که از استان به این روستاها انتقال داده شد، از صبح جمعه کارها آغاز و یک پل احداث و 3 معبر مواصلاتی و راه عبوری 12 روستا فعلا باز شده است.

خدمت رسانی سپاه کردستان به 120 روستای مناطق سیل زده / اعلام آمادگی 100 گروه جهادی

نقش پررنگ نیروهای جهادی در کمک به مردم سیل‌زده

به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان، بسیج را باید مردمی‌ترین نیروی نظامی در کشور دانست چرا که سیل اخیر هم این گزاره را تایید می‌کند و بسیاری از بسیجیان ترجیح دادند تعطیلات خود را در ایام نوروز وقف خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده کنند.

وی ادامه داد: 100 گروه جهادی در استان کردستان برای اعزام به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده‌اند که با باز شدن راه‌های عبوری این افراد جهت خدمت‌رسانی اعزام خواهند شد.

عزیزی‌فر با بیان اینکه باز شدن راه‌های مواصلاتی این روستاها در اولویت کاری ما است تاکید کرد: با باز شدن راه‌ها، خدمت‌رسانی و در پایان بازسازی این مناطق انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار