مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران:

۷۲۳ مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران در سیل آسیب دید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: مسکن ۷۲۳ خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی بر اثر سیل اخیر در استان دچار آسیب شده است.
کد خبر: ۳۴۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ - 08April 2019

۷۲۳ مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران در سیل آسیب دیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «رضا نوروزی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ساخت مسکن مددجویی در سیمرغ اظهار داشت: طبق آخرین برآورد و بازدیدهای میدانی، ۷۲۳ خانوار از مددجویان تحت پوشش در سیل استان خسارت دیدند.

وی با بیان اینکه ۹۵ واحد از مجموع ۷۲۳ واحد آسیب‌دیده، تخریبی است گفت: همچنین وسایل زندگی ۳۲۰ خانوار از بین رفته و کارهای مددکاری و روانشاسی و اسکان در منازل اقوام و غیره از جمله اقدامات به شمار می‌رود.

این مسئول افزود: در روزهای اول وقوع سیل، اقدام به توزیع سبد کالا انجام شده و از آنجا که ساختمان‌های کمیته امداد بیمه بوده ۹۶ درصد کارهای کارشناسی بیمه در استان انجام شده است.

نوروزی متذکر شد: طبق هماهنگی با بنیاد مسکن برای دریافت کمک‌های بلاعوض اقدام شده و سعی داریم با تجمیع بانک اطلاعاتی نسبت به ارائه خدمات مطلوب اقدام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران تصریح کرد: تاکنون ساخت حداقل ۱۰ واحد مسکن مددجویان در استان آغاز شده و امیدواریم بتوانیم تا شش ماه آینده مسکن مددجویان تکمیل می‌شود.

وی متراژ مسکن احداثی برای مددجویان را تا سقف ۵۵ متری بیان کرد و با اظهار اینکه تأمین منابع کفاف نمی‌دهد خواستار حمایت خیران در این بخش شد.

نوروزی متذکر شد: تاکنون ۱۴۰ طرح اشتغال خسارت دیده در استان شناسایی شدند و تلاش داریم با امهال تسهیلات نسبت به احیای دوباره آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار