رونمایی از کتاب «تاریخ تحلیلی انقلاب اسلامی در یزد»

رئیس حوزه هنری استان یزد از رونمایی کتاب «تاریخ تحلیلی انقلاب اسلامی در یزد» به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ - 08April 2019

به گزارش دفاع پرس از یزد، محمدصادق کوچک‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یزد به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم انقلاب قطعه‌ای بسیار جدی و تاثیرگذار از پازل انقلاب اسلامی ایران بوده است.

رئیس حوزه هنری استان یزد با اشاره به وجود سختی‌های پژوهشگران استان یزد برای رسیدن به یک متن و مطلب متقن در عرصه‌های هنری و ادبی انقلاب اسلامی، گفت: کتاب تاریخ تحلیلی انقلاب اسلامی در یزد به کوشش محمدجواد بهبود زاده در ۲ جلد و هزار و ۷۰۰ صفحه در دست تولید و در مرحله چاپ است که درصددیم تا این اثر در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی شود.

کوچک‌زاده ادامه داد: کتاب سالار تکریت به عنوان خاطرات سالاری یکی از رزمندگان دفاع مقدس هم یکی دیگر از اقداماتی بود که از سوی حوزه هنری یزد انجام شد و به مرحله چاپ و انتشار رسید.

وی خاطرنشان کرد: به صورت ویژه در حوزه کتاب در حال تلاش هستیم که تولیدات فاخر و ارزشمند در این حوزه از سوی حوزه هنری استان یزد منتشر شود.

رئیس حوزه هنری استان یزد تصریح کرد: در حوزه ادبیات چند مورد رمان و مجموعه داستان را در دست چاپ داریم که رمان «واو» به عنوان یک اثر ارزشمند در حال انجام است و محصول کارگاه‌های هفتگی حوزه هنری استان یزد است که امسال به چاپ می‌رسد.

کوچک زاده بیان کرد: در حوزه تولید داستان و رمان، جلد دوم «قصه‌های من و ننه آقا» در حال انجام است و به زودی شاهد چاپ این موضوع خواهیم بود به علاوه اینکه کتاب رمان با موضوع اشغالگری‌های آمریکا در دست اقدام است.

وی افزود: پروژه «یکی از آنها»، رمان اجتماعی «اگر از من بپرسند»، مجموعه «نجات سرباز رایان ۲»، دو عنوان کار شعر، دو اثر نمایش‌نامه، کتاب مجموعه نامه‌های یکی از رزمندگان نوجوان یزدی با عنوان «حال همه ما خوب است»، از جمله آثاری است که در حوزه کتاب از سوی حوزه هنری استان یزد در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها