پاسدار یک مجاهد فی‌سبیل‌الله است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پاسدار یک مجاهد فی‌سبیل الله است و این جهاد در راه خدا؛ نه به عنوان یک شغل، بلکه به عنوان یک وظیفه شرعی تلقی می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ - 09April 2019

پاسدار یک مجاهد فی‌سبیل‌الله استحجت‌الاسلام «نعیم اربابی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: همان‌طور که امام حسین (ع) برای پاسداری از اسلام خود و خانواده‌اش را فدا کرد تا اسلام بماند؛ پاسدار هم برای پاسداری از انقلاب و ارزش‌های آن از جانش می‌گذرد تا انقلاب و ارزش‌های آن بمانند.

وی گفت: پاسدار یک مجاهد فی‌سبیل الله است و این جهاد در راه خدا؛ نه به عنوان یک شغل، بلکه به عنوان یک وظیفه شرعی تلقی می‌شود.

این مسئول گفت: اگر ملت ايران امروز از عزت ملی و عزت نفس برخوردار است و توانسته طی ۴۰ سال گذشته با ايستادگی در برابر نظام سلطه و  زورگویی‌های آن، از هويت مستقل اسلامی و ايرانی خود دفاع كند، اين مهم به بركت جهادی حاصل شده كه پرچمداران آن، پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

اربابی ابراز داشت: حضرت امام خمینی در توصيه‌ای به پاسداران می‌فرمايند: «از پاسداری خود پاسداری كنيد» اين مهم را رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اين‌گونه مورد تأكيد قرار می‌دهند كه پاسداران بايد روح و حقيقت پاسداری را مورد توجه قرار دهند و عنوان والای پاسداری را با خصوصياتش در وجود و در دل و روح و ذهنشان حفظ كنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار