امام جمعه نکا تأکید کرد؛

لزوم حضور میدانی اقشار مختلف مردم در مناطق سیل‌زده

امام جمعه نکا با اشاره به ابعاد گسترده گرفتاری‌های مردم سیل‌زده بر لزوم کمک فیزیکی و حضور میدانی اقشار مختلف مردم برای پاکسازی مناطق از گل و لای تأکید کرد و گفت: باید با بسیج همگانی دامنه آسیب‌ها را کاهش دهیم.
کد خبر: ۳۴۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 09April 2019

سپاه پاسداران بساط داعش را از منطقه جمع کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدباقر محمدی لایینی» امام جمعه نکا در دیدار جمعی از پاسداران که به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار صورت گرفت، با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، از فعالیت جهادگونه پاسداران در مناطق سیل‌زده هزارجریب و دشت قدردانی کرد و اظهار داشت: در این سالها و ایام، دشمن قابلیت‌های سپاه را به خوبی درک کرد که ورود قوای مسلح به خصوص سپاه و بسیج در سیل و پیش از این در زلزله و حوادث دیگر، چقدر نقش کارآمد و مفید و موثری دارد.

وی افزود: با تشدید تحریم‌ها توسط آمریکا و  خروج این کشور از برجام و اعلام شرکت توتال فرانسه مبنی بر روی زمیم ماندن پروژه عظیم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، سپاه به نحو احسن یک پروژه بسیار پیشرفته فنی و علمی را با بهره برداری از تکنولوژی بسیار مدرن به زیبایی تمام کرد.

محمدی‌لایینی ادامه داد: در حوزه مقاومت نیز این سپاه پاسداران بود که بساط داعش که سگ‌های هار دست آموز استکبار جهانی با هدف نابودی ایران تربیت شده بودند را از منطقه جمع کرد.

وی باران‌های آغاز سال 98 را نویدبخش سال پر از رحمت الهی دانست و گفت: برای خوب استفاده کردن از این رحمت الهی باید مدیریت خوب داشته باشیم.

امام جمعه نکا در پایان با اشاره به ابعاد گسترده گرفتاری‌های مردم سیل‌زده بر لزوم کمک فیزیکی و حضور میدانی اقشار مختلف مردم برای پاکسازی مناطق از گل و لای تأکید کرد و متذکر شد: باید با بسیج همگانی دامنه آسیب‌ها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها