مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

پاسداران ادامه دهنده راه نهضت ابدی امام حسین (ع) هستند

سردار «غلامعلی کفاش» گفت: سالروز ولادت حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) به پاس پاسداری بی‌دریغ و خالصانه سبزپوشان سپاه پاسداران نامگذاری شد تا به همگان بفهمانند راه نهضت سرخ امام حسین (ع) تا ابد به کوری چشم دشمنان با پاسداری پاسداران این نظام ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ - 09April 2019

پاسداران، ادامه دهنده راه نهضت ابدی امام حسین (ع) هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر طی پیامی به مناسبت میلاد فرخنده سه اختر تابناک خاندان عصمت و طهارت، اعیاد خجسته‌ شعبانیه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

پس از فروغ انوار معظم ماه رجب المرجب، حلول ماه خجسته شعبان طلوع می کند تا با مولودهای فرزانه خود نوید آور شادی دل شیعیان عاشق خاندان نبوت شود.

ماهی که ایام آغازین آن با میلاد سه دلیرمرد واقعه کربلا مصادف می شود و باری دیگر تجلی درس آزادگی را به رخ جهانیان در بند ظلمات می‌کشاند و با مولود رشید مرد، وفاداری که تا لحظه آخرحدیث جانثاری را برای سید و سالار شهیدان زمزمه کرد، تشنگان معرفت الهی را با مشک ادب سقایی نمود و سیدالساجدینی که با صحیفه دلدادگی اش به امام زمان خویش قطره قطره در شام بلا ذوب شد و سر تعظیم بر سجده عبودیت نگاشت تا «ما رأیت الله جمیلای» عمه سادات مصداق گیرد.

سالروز ولادت حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) به پاس پاسداری بی‌دریغ و خالصانه سبزپوشان سپاه پاسداران که تبلور دفاع از تمامی ارزش‌های اسلام در همه عرصه‌های نظام است نامگذاری شد تا به همگان بفهمانند راه نهضت سرخ حسین ابن علی تا ابد به کوری چشم دشمنان با پاسداری پاسداران این نظام ادامه خواهد داشت.

چهارم و پنجم ماه شعبان به پاسداشت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز تجلیل از جانبازان راه عشق، آن شهیدان زنده‌ای که با تقدیم اعضای بند بند جان و تنشان، تجلی گر مجاهدت و از خودگذشتگی در مکتب پیرخمین خوانده شدند و ولادت امام سجاد (ع) پیام آور دشت کربلا یادآور نجواهای مردان با اخلاصی است که در بارگاه ایزد منان سر فرود آوردند و شکر گذار خالقشان بودند نام نهاده شد.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سه مولود فرخنده این ماه به محضر والای حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، پاسداران رشید اسلام، جانبازان و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان بوشهر، آرزوی سرافرازی و اقتدار با صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران را از پروردگار متعال برای همه عاشقان خاندان عصمت و طهارت خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار