پیام امیر حاتمی به مناسبت روز پاسدار؛

پیروزی‌های «سپاه» دشمنان را عصبانی کرده است

‌وزیر دفاع در پیامی به مناسبت روز پاسدار تصریح کرد: پیروزی‌ها و توانایی‌های سپاه، آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل تروریستی آنها را ناکام و عصبانی کرده است.
کد خبر: ۳۴۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ - 09April 2019

پیروزی‌ها و توانایی سپاه، آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل تروریستی آن‌ها را ناکام و عصبانی کرده‌استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ‌امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز پاسدار اعلام کرد: پاسداران عزیز برای رسیدن به آرمان‌های بلند و در تراز انقلاب لحظه‌ای از مجاهدت و تلاش فروگذار نکرده‌اند.

در این پیام آمده است:

نام‌گذاری سوم شعبان و فرخنده زادروز حضرت اباعبدالله الحسین (ع‌) و میلاد بزرگ پرچمدار کربلا حضرت ابولفضل (ع‌) به عنوان روز پاسدار و جانباز و تجلیل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی حضرت امام خمینی (ر‌ه) حکیمانه و نشان‌دهنده ارزش‌ها و فضیلت‌های این نهاد مقدس و پیوند آن با نهضت سرخ حسینی بوده و تبلور‌بخش این حقیقت است که پاسداران انقلاب اسلامی با الهام‌گیری از نهضت عاشورا ضمن درک درست‌، دقیق و عمیق از مقتضیات انقلاب و میهن اسلامی همواره در ‌ مأموریت‌های حساس و راهبردی نقش تعیین‌کننده داشته‌اند و پیروزی‌ها و توانایی‌های سپاه، آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل تروریستی آنها را ناکام و عصبانی کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق اصل 150 قانون اساسی ایران وظیفه «نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن» را بر عهده دارد. اقدام مغایر با موازین بین المللی دولت آمریکا به منزله مقابله با قانون اساسی است که با رأی ملت بزرگ ایران تصویب شده است و در واقع مقابله با ملت ایران و فرزندان ملت در سپاه است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شدت مورد هجمه سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم قرار گرفته است، به گونه ای که رئیس جمهور جنایتکار و بی خرد آمریکا سپاه را سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است. این اقدام آمریکا نشانگر عمق ناکامی در منطقه و دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران و نیز پشتیبانی رسمی از جریانات تکفیری و تروریسیتی می باشد که شکست ها و ضربه اصلی را از سپاه خورده اند.

این‌گونه اقدامات خصمانه دشمن تأثیری ندارد و جامعه ایران اسلامی با وحدت و همدلی همواره توطئه های مختلف دشمن را خنثی نموده و این بار هم به توفیق الهی و به مدد عنایات ائمه اطهار علیهم السلام، توجه حضرت ولی عصر (عج) و تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش های هوشمندانه و هماهنگ ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این ترفند را خنثی و دشمن را نا امیدتر خواهند کرد.

سپاه‌ به عنوان یک نهاد مکتبی و دارای پایگاه مردمی ‌به منظور حفظ اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاسیس و از همان ابتدا با ایثار و جان‌فشانی خود در جهت تأمین عرصه های امنیتی و حماسه‌آفرینی در دوران دفاع مقدس و پس از آن با حفظ وحدت و یکپارچگی در کنار همرزمان ارتش قهرمان از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و با صلابت و اقتدار از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، پاسداری کرده است.

پاسداران انقلاب ‌‌ در طول 40 سال گذشته قدرت و تجارب راهبردی در نیل به آرمان‌های بلند و در تراز انقلاب، و عبور شجاعانه از موانع و توطئه های متعدد دشمنان خارجی و عوامل داخلی کسب کرده اند و امروز این شجره طیبه با گسترش سازمان و توسعه بسیج در کشور، افزایش توان دفاعی، دستیابی به تجهیزات پیشرفته و روزآمد در تمامی عرصه‌های مورد نیاز، نقش سازنده و موثری در «بازدارندگی» و نیز مبارزه با تروریسم جهانی وابسته به استکبار، تامین امنیت در منطقه و حمایت از جبهه مقاومت و مظلومان دارد و در عرصه مردمی نیز این نهاد با تمام وجود در خدمت رسانی به مردم است که این روزها نمونه عینی آن را در مناطق سیل‌زده شاهد هستیم.

پیروزی‌های متمادی انقلاب اسلامی در عرصه نظامی در جبهه مقاومت، کنترل و مهار توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های دشمنان داخلی و خارجی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی همیشه آنان را عاجز و سردرگم کرده که این حاصل جلوه‌گری نقش عاشورایی و معرفتی سپاه و نیروهای مسلح و مدافعان کشور و نظام اسلامی است و ‌اگر آمریکایی‌ها ‌‌که سپاه ‌را به عنوان گروه‌های تروریستی قرار داده اند، این اقدام ‌حماقت‌آمیز را اجرایی کنند، براساس‌ راهبردهای تعیین شده نظام ‌مقابله به مثل مقتدرانه خواهیم کرد‌.

اینجانب و همکارانم در وزارت دفاع ‌با تبریک خجسته میلاد حسین بن علی (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روزهای فرخنده پاسدار و جانباز به پاسداران انقلاب و جانبازان سلحشور و مجاهد و لزوم هوشمندی و آمادگی همه‌جانبه آحاد نیروهای مسلح در برابر تهدیدات جبهه دشمنان و با تأکید بر همت و عزم والای صنعت دفاعی کشور در تأمین سامانه‌ها و تجهیزات مورد نیازسپاه اعلام می‌داریم کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی همواره توانایی سپاه را اثبات کرده است.

انتهای پیام / 221

نظر شما
پربیننده ها