سردار رحیمی:

تصمیم آمریکا در تروریست دانستن سپاه پاسداران از روی عجز و ضعف است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طبیعی است آمریکا با چنین کارنامه سیاهی و از روی ضعف و عجز سپاه پاسداران را یک گروه تروریستی بنامد.
کد خبر: ۳۴۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 09April 2019

تصمیم آمریکا در تروریست دانستن سپاه پاسدارن از روی عجز و ضعف استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتطامی تهران بزرگ در اولین جلسه شورای فرماندهان و مدیران فاتب با اشاره به اقدام روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی اظهار داشت: سپاه پاسداران مجموعه‌ای است که از بطن انقلاب و اسلام شکل گرفته و به مدت هشت سال در دوران دفاع مقدس و پس از آن کار‌های بزرگی انجام داده است.

وی ادامه داد: شجره طیبه بسیج که در ایران و هم‌اکنون نیز در اقصی‌نقاط دنیا با نام‌های مختلف شکل گرفته و در برابر منافع استکبار ایستادند، همگی محصول و برآمده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که از حق، عدالت، قرآن و اسلام دفاع می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: طبیعی است آمریکا با چنین کارنامه سیاهی و از روی ضعف و عجز سپاه پاسداران را یک گروه تروریستی بنامد.

سردار رحیمی گفت: ما به عنوان کسانی که برخاسته از این انقلاب هستیم با تمام توان به سپاه پاسداران و به بسیج پاک و متدین و به تمام کسانی که از این نهاد برخاستند، افتخار می‌کنیم و اطمینان دارم که بار دیگر آمریکا را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما با جان و دل به سپاه پاسداران به عنوان ارگانی مقدس که شهدای پاک همچون همت‌ها، باکری‌ها، باقری‌ها و هزاران شهید زنده به نظام و قرآن تقدیم کرده و هرجا که مشکلی برای مردم در اقصی نقاط کشور ایجاد شده است با روحیه جهادی اقدام به رفع آن کرده افتخار می‌کنیم و به آن می‌بالیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هرکس از این نظام دفاع کند و برای این انقلاب تلاش کند پاسدار اسلام است، اظهار داشت: پاسداری به اسم و نام نیست و به عمل است، هرکس از آرمان و خون شهیدان دفاع کند پاسدار است؛ آن برادر ارتشی که برای سیل‌زدگان تلاش می‌کند و در برابر یک عزیز روستایی زانو می‌زند نیز پاسدار است و لذا هرچه داریم باید برای دفاع از انقلاب بگذاریم.

سردار رحیمی گفت: امروز باید با تمام توان گوش به فرمان ولایت و پاسدار آرمان‌های انقلاب باشیم. امروز باید افتخار کنیم به امنیتی که در پایتخت ایجاد کردیم و الحمدالله همه مسئولین از این موضوع ابراز رضایت دارند و این خود دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها