امام جمعه کرمان:

سپاه پاسداران در دفاع از انسانیت و اسلام در جغرافیای اسلامی موثر است

حجت‎الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: سپاه در کمال اخلاص و فداکاری در همه صحنه های سخت حضور پیدا می کند و نه تنها در دفاع از انقلاب و کشور بلکه در دفاع از انسانیت و اسلام در جغرافیای اسلامی موثر است.
کد خبر: ۳۴۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ - 09April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‎الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان اظهار داشت: در شرایطی که کسی جرات کوچک ترین حرکتی بر خلاف دو ابرقدرت شرق و غرب را نمی توانست انجام دهد و درکشور ما نیز رژیم تادندان مسلح حکومت می کرد، مردم کشور ما به رهبری امام خمینی(ره) توانستند انقلاب اسلامی را تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه به فضل خداوند وبه رهبری امام خمینی (ره) توانستند انقلاب اسلامی شکل دهند که سه ماموریت بزرگ را برای خود ترسیم کرد ادامه داد: نخستین ماموریت این بود که حکومتی سر کار بیاید که نه به شرق و نه به غرب وابسته باشد و کشور از لحاظ سیاسی و از لحاظ اعتقادی و فکری مستقل  عمل کند ودر صحنه بین المللی بتواند حرف خودش را بزند و از هویت ملی خودش دفاع کند واین ماموریت تحقق پیدا کرد.

امام جمعه کرمان افزود: ماموریت دوم این بود که کشور در حوزه اقتصاد به خود وابسته باشد و هر جه فعالیت و تلاش دارد بر این متمرکز کند که اقتصاد درون گرا وغیروابسته به خارج را به تصویر بکشد که این ماموریت تا حدودی انجام شده اما هنوز نواقصی دارد که باید به دست توانمند جوانان دانشمند این کشور و بخش های فعال به نحو احسن به انجام برسد.

وی ماموریت سوم را محور اساسی و مهم تر از دیگر موارد عنوان کرد و افزود: خیلی از دشمنی‌ها در این عرصه وجود دارد این است که کشور ما از لحاظ فرهنگی مستقل باشد و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی این مطلب را در دستور کار دارد و تاکنون بر همین مبنا پیش رفته و در گام دوم انقلاب این مسئله را به نحو احسن به انجام خواهد رساند.

علیدادی سلیمانی افزود: در 40 سال گذشته در فراز و نشیب ها، سختی هایی که بر کشور ما تحمیل شد، که خیلی سختی ها بسیار ظالمانه و ناجوانمردانه و یکی از آنها تحریم ها بود، اما توانستیم چهار دهه را پشت سر گذاشته و با افتخار چهلمین سال انقلاب را جشن بگیریم و وارد دهه پنجاه شویم.

سپاه پاسداران در دفاع از انسانیت و اسلام در جغرافیای اسلامی موثر است

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیانیه ای صادر کردند که هم حجت تمام شد و هم تکلیف ها مشخص شده است  اظهار کرد: به ویژه برای نسل جوان که باید آستین ها را بالا زده و با یک نگاه کاملا جهادی در صحنه ها حضور یافته و پیشرفت کشور را رقم بزنند که بسترهای مناسب برای این رخداد بزرگ و ورود به گام دوم و موفقیت در آن علی‌رغم همه مشکلاتی که وجود دارد، در کشور هست.

امام جمعه کرمان ادامه داد: عصبانیت دشمن را در روزهای اخیر از نظام اسلامی و نهادهای موثر در آن می بینیم که خباثت، عصبانیت و حماقت در موضع اخیر مسوولان امریکایی و استکبار علیه سپاه عزیز، عظیم و مجاهد را می بینیم در حالی که سپاه در غالب دستاوردهای نظام اسلامی سهیم است.

وی تصریح کرد: سپاه در کمال اخلاص و فداکاری در همه صحنه های سخت حضور پیدا می کند و نه تنها در دفاع از انقلاب و کشور بلکه در دفاع از انسانیت و اسلام در جغرافیای اسلامی موثر است که دشمنان این نهاد را ناجوانمردانه مورد اتهام قرار می دهند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: از شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه کشورمان که در این زمینه موضع بسیار قوی گرفتند، تشکر می کنیم و امیدوارم با وحدت و همدلی انقلاب اسلامی را که رسالت آن تشکیل تمدن اسلامی است بتوانیم رقم بزنیم و انقلاب و نظام را به دست صاحب اصلی آن ولی عصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها