معاون توسعه مدیریت منابع بنیاد شهید کشور خبر داد؛

تشکیل کارگروه رسیدگی به وضیعت ایثارگران آسیب‌دیده از سیل

«منصور میرمرادی» از راه‌اندازی ۲ کارگروه خدمات‌رسانی بهداشت و درمان برای رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان خبر داد و گفت: توصیه می‌شود این کارگروه‌ها در استان لرستان هم راه‌اندازی شوند.
کد خبر: ۳۴۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ - 09April 2019

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، منصور میر مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد مرکز عصر امروز (سه شنبه 20 فروردین ماه) در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان که در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان تشکیل شد، ضمن محکوم کردن بیانیه تحریم سپاه پاسداران و قراردادن این نهاد انقلابی در لیست گروه های تروریستی، اظهار داشت: این اقدام آمریکا، تنها بی خردی رئیس جمهور این کشور را می رساند.

وی  با بیان اینکه سپاه پاسداران نیروی است متکی به قدرت مردم، افزود: دشمن هرجا با شکستی مواجه می شود دست به اینگونه اقدامات می زند و این کارجدیدی نیست، چنین رفتارهای ملت ما را نسبت به اینگونه نهادهای انقلابی دلسرد نمی کند و ما به وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنیم.

 میرمرادی با اشاره به حادثه سیل در چند استان کشور در روزهای اخیر، بیان کرد: با تدابیر ریاست عالی بنیاد شهید، حجت الاسلام «شهیدی» در همان روز دوم حادثه سیل، دربنیاد شهید و امورایثارگران ستاد بحران تشکیل شد و بازدیدهای میدانی از مناطق سیل زده، از همان روزها به اجرا درآمد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع بنیاد شهید از راه اندازی دو کارگروه خدمات رسانی  بهداشت و درمان برای رسیدگی به مشکلات سیل زدگان خبر داد و اضافه کرد: توصیه می‌شود این کار گروها در استان لرستان هم راه اندازی شوند.

وی با استناد به سخن مقام معظم رهبری  که فرمودند؛ «همه با همه توان به یاری سیل زدگان بشتابند» خاطر نشان کرد: پس با هم تلاش کنیم  که رضایتمندی نسبی سیل زدگان را جلب کنیم و مهمترین کار درآینده این ست که فرهنگ بیمه را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار