بیانیه مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری؛

سپاه عامل امنیت کشور و در قلب ایران است

مجمع نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌‌ای از سپاه پاسداران حمایت کردند.
کد خبر: ۳۴۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ - 10April 2019

سپاه عامل امنیت کشور و در قلب ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، مجمع نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از سپاه حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است:

در روزی که مزین به ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار است، رفتار ننگین رژیم آمریکا که با وقاحت سپاه پاسداران را جزو تروریست اعلام کرد نشانگر عمق کینه ورزی و جهالت است. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشترین ضربه را به تروریسم منطقه وارد کرده است. در دفاع مقدس، دفاع از سرزمین رکن اصلی انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

امروز ترامپ و رژیم آمریکا باید پاسخگو باشد که موسس و حمایتگر تروریسم (ایجاد و تقویت تروریست های داعش) بوده است، در طول تاریخ چنین رژیم بی‌شرمی نبوده است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه ترامپ تصور می‌کرد با خروج از برجام می‌تواند به ایران ضربه بزند؛ اما موفق نشد، آمده است: تصور می‌کردید ایران چهلمین سال انقلاب اسلامی را نخواهد دید؛ اما دیدید که چگونه ملت غیور ایران باشکوه‌تر در روز ۲۲ بهمن ماه ۹۷ حضور یافتند.

دولت‌های مستکبر بدانند ملت ایران با تمام قوا در مقابل آنها ایستاده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل امنیت کشور و در قلب ایران است و مجلس شورای اسلامی اقدام ننگین و بیشرمانه و در اوج جهالت رژیم آمریکا را محکوم می‌کند و پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار