به دنبال عملیات شهادت طلبانه قدس؛

رژیم صهیونیستی دستور تسلیح صهیونیست‌های قدس اشغالی را صادر کرد

کابینه رژیم صهیونیستی با تشکیل جلسه‌ای ویژه پس از عملیات شهادت طلبانه قدس، 6 تصمیم از جمله تسلیح صهیونیست‌های قدس اشغالی و تخریب منازل عاملان استشهادی را صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ - 19November 2014

رژیم صهیونیستی دستور تسلیح صهیونیست‌های قدس اشغالی را صادر کرد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، پس ازعملیات استشهادی سهشنبه (دیروز) کابینه رژیم صهیونیستی جلسهای ویژه تشکیل داد و 6 تصمیم در این باره گرفت که از جمله آنها تخریب منازل عاملان عملیات شهادت طلبانه و آسانسازی روند تسلیح صهیونیستهای قدس اشغالی بود.

بنا به گزارش کانال 10 رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو» نخستوزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانسی مطبوعاتی سهشنبه شب خود اعلام کرد که منازل «عدی و غسان ابوجمل» دو عامل عملیات دیروز که در آن 6 صهیونیست کشته و 16 نفر دیگر زخمی شدند تخریب خواهد شد.

بر اساس این گزارش تدابیر اعلام شده از طرف کابینه رژیم صهیونیستی به این شرح است:

گذاشتن موانع امنیتی در ورودیهای محلههای عربی قدس شرقی، افزایش موج بازداشتها، افزایش استقرار نیروهای موسوم به «گارد مرزی» در قدس، افزایش صدور مجوز سلاح برای صهیونیستهای ساکن قدس اشغالی، حمایت امنیتی از اماکن عمومی در قدس، تخریب منازل عدی و غسان ابوجمل.

نتانیاهو در ادامه سخنان خود گفت: جنبشهای اسلامی مدعیاند که ما قصد تغییر واقعیت مسجدالاقصی را داریم، این کلامی نادرست است. ابومازن (محمود عباس) عملیات قدس را محکوم کرد اما این کافی نیست و باید تمام اقدامات تحریکآمیز متوقف شود.

وضعیت قدس از دیروز بار دیگر به شدت متشنج شد.

انتهای پیام/ک.ف
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار