کمک جانبازان قطع نخاعی به ۲ جانباز حادثه دیده در سیل پلدختر

در حادثه سیل لرستان؛ جانبازان قطع نخاعی کشور به یاری ۲ تن از جانبازان قطع نخاعی آسیب دیده در سیل لرستان رفتند.
کد خبر: ۳۴۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ - 10April 2019

کمک جانبازان قطع نخاعی به 2 جانباز حادثه دیده در سیل پلدختربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسین اسرافیلی» جانباز 70 درصد قطع نخاعی دوران دفاع مقدس و از فعالان اجتماعی و فرهنگی در حوزه جانبازان که زمانی مسوولیت مدیرعاملی انجمن جانبازان قطع نخاعی کشور را برعهده داشت در گفت‎وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از رسیدگی این انجمن به وضعیت برخی از جانبازان آسیب دیده در سیل اخیر کشور گفت: در شهرستان پلدختر خانه 2 نفر از جانبازان قطع نخاعی آسیب دید، که یکی از آن ها برای در امان ماندن از سیل 2 روز به کوه های اطراف پناه برده بود.

وی افزود: پس از هماهنگی با سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هلیکوپتری برای انتقال این جانباز آماده و وی به ایلام منتقل شد.

اسرافیلی در خصوص وضعیت دیگر جانباز قطع نخاعی حادثه دیده در شهرستان پلدختر بیان کرد: برای یکی دیگر از جانبازان که همسرش نیز در حادثه تصادف قطع نخاع شده هماهنگی های لازم جهت انتقال او به شهر خرم آباد انجام شد. در صحبتی که با این جانباز داشتیم ایشان می گفت ماشین و خانه ام به کلی زیر گل و لای رفته است.

وی با اعلام اینکه در سیل استان گلستان و مازندران هیچ جانباز قطع نخاعی آسیب ندیده‌اند به پیگیری مشکلات جانبازان آسیب دیده در سیل لرستان اشاره و تصریح کرد: جانبازان قطع نخاعی در بحث زلزله کرمانشاه نیز به جانبازان حادثه دیده کمک کردند و در حادثه سیل نیز به کمک آمدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار