مراسم بیستمین سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» در یاسوج برگزار شد

مراسم بیستمین سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» با حضور جمعی از ایثارگران ارتش و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ - 10April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مراسم بیستمین سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» و گرامی‌داشت 110 فرمانده شاخص نیروهای مسلح امروز با حضور جمعی از ایثارگران و پیشکسوتان ارتش و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سالن کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با نثار فاتحه یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی و شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس گرامی داشته شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی عمر خود را وقف دین، مردم و ولایت‌مداری کرد.

وی افزود: آن شهید والامقام همواره به فکر خدمت صادقانه به مردم بود و تمام توان خود را در این راه به کار می‌گرفت که ما نیز باید در این خصوص دنباله رو شهید صیاد شیرازی باشیم. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید زمینه آشنا شدن نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام را فراهم کنیم، گفت: برگزاری چنین آیین‌هایی نقش بزرگی در این امر دارند. 

شایان ذکر است شهید سپهبد علی صیاد شیرازی 20 فروردین سال 1378 از سوی ضد انقلاب ترور شد و به همرزمان شهید خود در دوران جنگ تحمیلی پیوست. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار