جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیراز:

شهید صیاد شیرازی یک نخبه تمام عیار نظامی بود

جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیراز گفت: شهید صیاد شیرازی در بحث مسائل نظامی یک نخبه تمام عیار و در مسائل رزمی از طراحان بزرگ عملیاتی بود.
کد خبر: ۳۴۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ - 10April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «عطاء الهی» جانشین تیپ 37 زرهی شیراز امروز در مراسم بیستمین سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» و گرامی‌داشت 110 فرمانده شهید شاخص نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی به راستی صیاد دل‌ها بود، اظهار داشت: آن شهید والامقام همواره دعا می‌کرد که در راه دفاع از آرمان‌های دین و انقلاب اسلامی شهید شود و در طول زندگی خود چنان مبارزه کرد و دشمنان زیادی را در طول جنگ و بعد از جنگ به درک واصل کرد تا دعایش مستجاب شد.

وی به برخی ویژگی‌های شاخص شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و افزود: آن شهید والامقام انسان خوش قلب و خوش برخوردی بود و فرزندان خوبی تربیت کرد.

جانشین تیپ 37 زرهی شیراز عنوان کرد: آن شهید والامقام در بحث مسائل دینی و مذهبی ارتباط تنگاتنگی با مراجع تقلید به‌ویژه علما و روحانیون حوزه علمیه قم داشت. 

الهی بیان کرد: شهید صیاد شیرازی در بحث مسائل نظامی یک نخبه تمام عیار و در مسائل رزمی از طراحان بزرگ عملیاتی بود و به لحاظ هوش و ذکاوت نظامی در تمام دوره‌های برگزار شده جزو رتبه‌های برتر بود.

وی شهید صیاد شیرازی را نماد مقاومت، ایثارگری و شجاعت دانست و ابراز کرد: یاد آن شهید والامقام همواره در دل‌های ما زنده و سرشار از خاطرات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار