انسجام برای برخورد با کاخ سفید/ مطالبه عمومی برای اقدام متقابل

مطالبه عمومی برای اقدام متقابل علیه تروریست‌های ارتش آمریکا در ایران اسلامی از سوی مردم، مسئولان و همه تشکل‌های سیاسی با سلایق مختلف شکل گرفته است.
کد خبر: ۳۴۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 10April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از مهر، کاخ سفید در اقدامی غیرقانونی و برای اولین بار نیرو‌های مسلح رسمی یک کشور خارجی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در بیانیه‌ای رسماً در فهرست «سازمان تروریستی» قرار داد.

ترامپ در این بیانیه اعلام کرد: «امروز من رسماً طرح دولت خود را برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جمله نیروی قدس به سازمان‌های تروریستی خارجی اعلام می‌کنم.»

این اقدام آمریکا بلافاصله با واکنش سازمان‌ها، نهادها، قوای مختلف و افراد و شخصیت‌های مختلف در داخل و خارج کشورمان روبرو شد و بسیاری این حرکت نابخردانه را محکوم کردند.

رهبر انقلاب: گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید

فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در دیدار جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان در شب ولادت با سعادت حضرت سید الشهدا (ع) و به مناسبت روز پاسدار، گویاترین موضع در این خصوص بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار علت خصومت آمریکایی‌ها با سپاه را پیشگامی آن در دفاع از کشور و انقلاب خواندند و فرمودند: «آمریکایی‌ها به خیال خود علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه می‌کشند و گربه‌رقصانی می‌کنند، البته این خباثت‌ها به جایی نخواهد رسید و با برگشتن کید و فریب آن‌ها به خودشان، دشمنان جمهوری اسلامی مانند ترامپ و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند.»

ایران نظامیان آمریکایی در غرب آسیا را تروریست اعلام کرد

بیانیه شورای عالی امنیت ملی یکی از اولین واکنش‌ها به اقدام ضد ایرانی آمریکا بود. شورای عالی امنیت ملی در بیانیه‌ای که بلافاصله بعد از اقدام کاخ سفید منتشر کرد ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام کرد، رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیرو‌های وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.

ظریف: آمریکا هدیه غلط دیگری به نتانیاهو در آستانه انتخابات داد

از سویی دیگر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز بعد از این اقدام آمریکا در پیامی در فضای مجازی، نوشت: «آمریکا هدیه غلط و نابجای دیگری به نتانیاهو در آستانه انتخابات (در سرزمین‌های اشغالی) داد و یک ماجراجویی خطرناک دیگر از ایالات متحده را در منطقه انجام داد.»

مجلس سبزپوش شد

در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا، همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فراکسیون‌های سیاسی مختلف، در جلسه علنی روز سه شنبه، لباس فرم سپاه پاسداران را در جلسه علنی به تن کردند و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

لاریجانی: اقدام خصمانه آمریکا نشانگر عجز است/ ‏‬افتخار می‌کنیم که پاسدار باشیم

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا گفت: «اقدام شما بیش از اینکه قدرت شما را مشخص کند عجز شما را نشانگر است که به ستوه آمده‌اید؛ بدانید اگر سپاه که در قلب ملت ایران جای دارد و حامل امنیت کشور است را شما متهم می‌کنید همه ملت ایران مفتخر است که پشتیبان سپاه است. همه ما افتخار می‌کنیم که پاسدار باشیم.»

روحانی: محبوبیت سپاه در منطقه بیشتر می‌شود

حسن روحانی رئیس جمهور نیز در مراسم روز ملی فناوری هسته‌ای که صبح سه‌شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد، در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه گفت: شما خیال کرده‌اید که اگر علیه سپاه سخن بگویید، در ایران اختلاف ایجاد می‌شود؟ از محبوبیت سپاه کاسته خواهد شد؟ بدانید از امروز محبوبیت سپاه از هر زمان دیگر در قلب ملت ایران و منطقه بیشتر خواهد بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه صبر ما هم آستانه‌ای دارد، گفت: ما در بسیاری از امور صبر کرده‌ایم، من به ۱+۵ می‌گویم، به آن «پنج به علاوه یک» که «یک» آن تعهدات خود را زیر پا گذاشت و نشان داد که قابل اعتماد در جهان نیست. من از اینجا به آن «پنج» می‌گویم که وظایفتان را انجام دهید. ما صبر می‌کنیم و صبر کرده‌ایم، اما صبر ما هم آستانه‌ای دارد.

رئیس جمهور گفت: در آن آستانه ممکن است دولت و نظام ایران، قدم دیگری بردارد. برای آن روز هم فکر کنید. ما اگر صبر می‌کنیم، به دلیل ضعفمان نیست بلکه به دلیل تدبیر ما و آینده منطقه و آینده ملت ایران است. منافع ملت ایران برای ما همیشه اولویت اول بوده است. ما از هیچ‌کسی ترس نداریم. مسیر ما مسیر درستی است که انتخاب شده است.

جهانگیری: دولت نخواهد گذاشت که تروریسم مورد حمایت آمریکا امنیت منطقه را تهدید کند

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در اطلاعیه‌ای با اشاره به اقدام بی سابقه، نابخردانه و بحران‌زا دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، تاکید کرد: «دولت دونالد ترامپ با قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی دست به اقدامی بی سابقه، نابخردانه و بحران زا در عرصه سیاست و حقوق بین الملل زد. این اقدام غیر قانونی و بی منطق، نمونه جدید دشمنی آشکار دولت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ایران مقتدر و در امتداد جنگ اقتصادی و تحریمی است که آن دولت پیمان شکن علیه ملت و دولت ما از سال پیش سازمان داده است.»

وی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه افزود: «کارنامه موفق و افتخارآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با اشکال مختلف تروریسم در منطقه که منجر به شکست تروریسم سازمان یافته و خطر بار داعش شد، نشانه آشکار تمایل و تلاش جمهوری اسلامی ایران به برقراری امنیت، صلح و ثبات همه جانبه و همزیستی در جهان عاری از خشونت و تروریسم است. دولت با اقتدار و تدبیر همین راه را همچنان ادامه خواهد داد و با اتکای به قدرت اتحاد و همبستگی ملی و مقاومت در برابر هر گونه زیاده خواهی نخواهد گذاشت که تروریسم مورد حمایت دولت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس منافع ملی و امنیت منطقه را مجدداً مورد تهدید قرار دهد.»

ولایتی: اقدام ننگین دولت آمریکا نشان از ضعف و ناتوانی آنهاست

در ادامه واکنش‌ها به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل نیز گفت: «سپاه پر افتخار ایران اسلامی همواره مدافع اسلام، نظام جمهوری اسلامی ایران و عامل شکست توطئه‌ها و خواب‌های شوم دشمنان منطقه و جهان اسلام بوده و هست و این اقدام ننگین دولت آمریکا نشان از ضعف، ناتوانی و توسل به هر اقدام نابخردانه‌ای در اوج استیصال و بی آبرویی در میان جهانیان است که البته با واکنش جدی ایران مواجه شده و خواهد شد.»

سرلشکر باقری: ارتش آمریکا در غرب آسیا دست از پا خطا کند با آن‌ها برخورد قاطع می‌کنیم

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به عنوان عالی‌ترین مقام نظامی نیز به اقدام آمریکاه علیه سپاه و ایران اسلامی در تروریسم خواندن سپاه واکنش نشان داد. وی در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: «قطعاً نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در برابر این تصمیم نابخردانه سکوت نمی‌کند و متقابلاً نیرو‌های ارتش آمریکا در منطقه جنوب غرب آسیا موسوم به سنتکام را تروریست قلمداد کرده و اگر دست از پا خطا کنند با آن‌ها برخورد قاطع خواهیم کرد.»

سرلشکر جعفری: سیستم تهاجمی سپاه قوی‌تر می‌شود/ سپاه و ارتش کنار هم خواهند بود

فرماندهان عالی رتبه سپاه و ارتش نیز با محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه بر وحدت و برادری نیرو‌های مسلح در ایران تاکید و خاطرنشان کردند که این اقدام نابخردانه آمریکا هیچ تأثیری بر وحدت و یکپارچگی مدافعان ایران اسلامی ندارد. در همین راستا سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیدعبدالرحیم فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، با هم دیدار کردند.

سرلشکر جعفری در حاشیه این دیدار گفت: «این اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند بسیار خنده دار است، زیرا سپاه در دل مردم قرار دارد و اعتبار ما از آمریکایی‌ها نیست بلکه از مردم عزیز و شریف ایران است و ما با قدرت اعلام می‌کنیم و حتی حاضریم این اطلاعات را در اختیار خود آن‌ها نیز قرار دهیم که سپاه در یک سال آینده به لطف خدا در سیستم دفاعی و تهاجمی خود با قدرت‌تر از قبل خواهد شد.»

وی گفت: «به کوری چشم دشمنان، سپاه و ارتش کنار هم خواهند بود و در همه جای دنیا حامی محرومان و مظلومان خواهند بود و هراسی نخواهند داشت.»

سرلشکر موسوی: اقدام آمریکایی‌ها کاملاً دیوانگی و کودکانه است

فرمانده کل ارتش هم در حاشیه دیدار با فرمانده سپاه و در جمع خبرنگاران درباره اقدام اخیر آمریکا، گفت: «اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند کاملاً خنده دار است و این اقدام وقیحانه آن‌ها در مقابل سپاه یک اقدام کودکانه و از سر دیوانگی است.»

وی افزود: «نیرو‌های مسلح ایران از جمله ارتش و سپاه، در کنار مردم خواهند بود و تمام تلاششان این است که از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با جدیت دفاع کنند.»

سرلشکر رضایی: آقای ترامپ! به ناو‌های آمریکایی بگو از کنار قایق‌های سپاه عبور نکنند

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در صفحه شخصی توئیتر خود در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی نوشت: آقای ترامپ، با این حساب به ناوهایت بگو از کنار قایق‌های سپاه عبور نکنند.

سرلشکر صفوی: اقدام آمریکا علیه سپاه یک شکست راهبردی را نصیب آن‌ها خواهد کرد

سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جمع محققان، پژوهشگران و کارکنان مرکز اسناد و تحقیقات سپاه با اشاره به اقدام ضد ایرانی رئیس جمهور ایالات متحده در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا گفت: «بزرگترین اشتباه راهبردی سیاسی و نظامی آمریکا خطاب قراردادن تروریسم به سپاه که خلاف عقل و قوانین بین المللی است. واکنش جمهوری اسلامی ایران در تروریستی قراردادن ستاد فرماندهی نیرو‌های آمریکایی مستقر در غرب آسیا موسوم به سنتکامو نیز کلیه نیرو‌های وابسته به آن کاملاً طبیعی بود.»

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در خصوص واکنش جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تهدید گفت: «نظامیان آمریکایی بخوبی قدرت جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را می‌دانند، اگر آمریکایی‌ها غلطی کنند به آن‌ها پاسخ قدرتمندانه خواهیم داد و بیانیه کاخ سفید و ترامپ یک شکست راهبردی را نصیب آمریکا خواهد کرد و این اقدام آمریکا در نتیجه شکست آمریکا از نیروی قدس سپاه در صحنه سوریه و عراق و از بین رفتن تروریست‌های داعش است و ملت‌های اسلامی در سراسر جهان به سپاه پاسداران علاقمند هستند و ملت بزرگ ایران قدرشناس و حامی فداکاری‌های فرزندانشان در سپاه و بسیج و نیرو‌های مسلح می‌باشند.»

امیر حاتمی: اقدام خصمانه آمریکا به جایی نخواهد رسید

امیر حاتمی وزیر دفاع در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس و در جمع خبرنگاران در خصوص پوشیدن لباس سپاه پاسداران، گفت: «مسئولان آمریکا با اقدامات احمقانه خود نمی‌توانند تفاوتی بین نیرو‌های مسلح ایران ایجاد کنند. در واقع امروز نمایندگان مجلس به عنوان عصاره ملت ایران از طرف همه ملت، لباس سپاه عزیز پاسداران انقلاب اسلامی را به تن کردند، همه ما این لباس را پوشیدیم تا اعلام کنیم ما همه پاسدار جمهوری اسلامی هستیم. همه ما حافظ انقلاب اسلامی هستیم، همه ما نگهبان تمامیت ارضی کشور و استقلال هستیم و در مقابل دشمن، همه در یک صف واحد قرار داریم.»

وزیر دفاع در خصوص بازتاب بین المللی اقدام دولت ترامپ، گفت: «اقدام دولت ترامپ آنچنان سخیف و پیش پاافتاده بوده و از پشتوانه ضعیف حقوقی و قانونی برخوردار است که بعید می‌دانم در دنیا کشوری پیدا شود که از این اقدام حمایت کند، همان طور که کار‌های قبلی سران آمریکا مثل تغییر پایتخت فلسطین اشغالی به بیت المقدس یا تصرف جولان مورد مخالفت عموم جهانیان قرار گرفت، حتماً این اقدام آمریکا نیز که خلاف قوانین بین المللی است، مورد مخالفت همه آزادگان جهان قرار می‌گیرد.»

امیر حاتمی تأکید کرد: «سپاه پاسداران طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی نظامی رسمی است و دارای سابقه درخشان در دفاع از کشور می‌باشد و مردمی‌ترین نیروی مسلح است. یقیناً این اقدام آمریکا با مخالفت شدید همه آزادگان جهان مواجه خواهد شد.»

وی گفت: «اقدام آمریکا غیرقانونی و غیرحقوقی بوده و تاکنون در سطح دنیا چنین اقدامی انجام نشده است، این اقدام نه تنها به جایی نخواهد رسید، بلکه آثاری جز منسجم‌تر شدن و همدل‌تر شدن ملت ایران و مسئولان ندارد. همان طور که امروز در مجلس شورای اسلامی شاهد وحدت همه نمایندگان بودیم. بنده از همه نمایندگان تشکر می‌کنم.»

ستاد کل نیرو‌های مسلح برای عواقب اقدام خصمانه آمریکا به کاخ سفید هشدار داد

ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی، نسبت به عواقب این اقدام هشدار داد.

در بیانیه ستاد کل آمده است: «اقدام دولت ایالات متحده در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درواقع تلاشی مذبوحانه و از سر استیصال و انتقام‌جویی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های آن‌ها در منطقه است که البته هیچ ارزش و اعتبار عملیاتی ندارد و عملاً محکوم به شکست است.»

ارتش: اقدام آمریکا علیه سپاه موجب ناامنی و نقض صلح در غرب آسیا می‌شود

ارتش جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه تاکید کرد: این اقدام بی‌اساس عاملی در ایجاد ناامنی و نقض آرامش و صلح در منطقه حساس غرب آسیا می‌شود.

در بیانیه ارتش آمده است: دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است که دلیل این اقدام خفت‌بار شکست سیاست‌های سلطه‌طلبانه آن کشور در منطقه و پیروزی‌های پرافتخار و ماندگار جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تروریستیِ مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

ارتش جمهوری اسلامی در ادامه این بیانیه تاکید کرد: اقدام ماجراجویانه ترامپ که در راستای اهداف شوم صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد و به منظور خدمت به سازوکار تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفته، فاقد وجاهت قانونی و عقلانی است که نشانه ضعف و استیصال دولتمردان آمریکا است.

امیر حیدری: اقدام کاخ سفید، دولت آمریکا را به محور شرارت و ناامنی منطقه و جهان تبدیل کرد

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش اقدام نابخردانه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد و گفت: «تصمیم نابخردانه و بی اساس روز گذشته کاخ سفید مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت که دولت آمریکا خود بزرگترین حامی تروریست در جهان است.»

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران ارتش آمریکا توسط سپاه افزود: «تصاویر زانو زدن تفنگداران آمریکایی در آب‌های کشورمان، همچنین نقشه خاورمیانه جدید و جغرافیای محور مقاومت نشانه‌هایی از عجز و ناتوانی استکبار جهانی در برابر ملت ایران وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی، حمایت از کشتار مردم بی دفاع یمن توسط حاکمان سعودی و غارت بسیاری از کشور‌های جهان، دولت ایالات متحده آمریکا را به محور شرارت و ناامنی منطقه و جهان تبدیل کرده است و این اقدام کور آن‌ها نیز به نفع صلح در منطقه نخواهد بود و خوش رقصی رئیس جمهور آمریکا برای رژیم اشغالگر قدس است.»

احزاب و تشکل‌های سیاسی نیز همگام با سایر نهادها، مسئولان و افراد شاخص به حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته و حرکت غیر قانونی و خصمانه آمریکا علیه سپاه را محکوم کردند.

حزب موتلفه اسلامی: تروریست‌های چکمه پوش آمریکایی را همانند داعش بدانیم

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: با راهبرد آتش به اختیار هرکجا تروریست‌های چکمه پوش آمریکایی را دیدیم رفتاری همانند برخورد با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی با آنان داشته باشیم. اقدام متقابل در برابر این تصمیم آمریکا حق ملت ایران است و بر همین اساس موضع شورای عالی امنیت ملی در اعلام بخشی از ارتش آمریکا به عنوان یک گروه تروریستی را در اولین گام قابل تقدیر می‌دانیم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: هیچ تحریم و تهدیدی توان ایستادگی مقابل قدرت مردمی را ندارد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رزمندگان انقلابی سپاه پاسداران مدال افتخار محبوبیت مردمی را دارند، تأکید کرد: «هیچ تحریم و تهدیدی توان ایستادگی در مقابل قدرت مردمی را ندارد.

جامعه روحانیت مبارز: اقدام آمریکا حکایت از استیصال آن است

جامعه روحانیت مبارز که همراه با جامعه مدرسین حوزه علمیه به عنوان دو تشکل روحانی (جامعتین) محسوب می‌شوند با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، تاکید کرد: کینه و خباثت متراکمی که در اقدامات سراسر ظلم و فساد مشاهده می‌کنیم و اظهارات بدترین خلق خدا یعنی ترامپ، نتانیاهو، سفلگان عربستانی و بی سیرتان منافق دلایل روشن و محکم بر حقانیت راه نورانی و مستقیم ملت بزرگ ایران است. ابراز سخیف‌ترین برخورد‌ها در عرف حقوقی و بین المللی با ارکان حاکمیت یک کشور حکایت از عمق دریوزگی واستیصال این قدرت‌های پوشالی دارد.

جامعه روحانیت مبارز از عکس العمل قاطع و سریع شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی و مواضع روشن و شایسته رئیس جمهور و سایر مسئولین محترم تقدیر کرده و انتظار دارد اقدامات بایسته عملی مکمل این مواضع باشد.

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی: اقدام آمریکا علیه سپاه، مضحکه افکار و وجدان عمومی جهانیان است

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت اقدام دولت آمریکا بر علیه سپاه پاسداران، تاکید کرد: بی‌تردید اقدام ایالات متحده آمریکا مضحکه افکار و وجدان عمومی جهانیان است.

حزب مردم سالاری: تمام نهاد‌های حاکمیت و ملت در مقابل دولت ترامپ متحد هستند

حزب مردم سالاری نیز با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت اقدام دولت ترامپ در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، خواستار اقدام یکپارچه و منطقی و مقابله به مثل با این اقدام شد.

حزب کارگزاران: دولت در مقابل اقدام خصمانه آمریکا اقدامات متقابل حقوقی، سیاسی و تبلیغی انجام دهد

حزب کارگزاران سازندگی که در جغرافیای سیاسی تحت عنوان تکنوکرات‌ها شناخته می‌شوند هم روز گذشته با صدور بیانیه‌ای نسبت به تروریست خواندن نهاد انقلابی سپاه واکنش نشان داد و تاکید کرد: معتقدیم دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت همه‌جانبه از نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انجام اقدامات متقابل حقوقی، سیاسی و تبلیغی نباید فریب آمریکا را بخورد و طمع آمریکا به تقویت رادیکالیسم برای قرار دادن ایران در موقعیت تنش را ناکام سازد و «با اقتدار و اعتدال» با این عملیات روانی آمریکا برخورد کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار