فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

شهید صیادشیرازی عظیم‌ترین نعمت را در اطاعت از ولایت می‌دانست

امیر «فرهاد آریانفر» گفت: شهید صیادشیرازی عظیم‌ترین نعمت را در اطاعت از ولایت می‌دانست و اعتقادش بر تلاش در راستای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی برای جمیع نیروهای مسلح بود.
کد خبر: ۳۴۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 10April 2019

شهید صیادشیرازی عظیم‌ترین نعمت را در اطاعت از ولایت می‌دانستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت شهید صیادشیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح در کرمانشاه ضمن تبریک روز پاسدار به سبز قامتان سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاری در چشم استکبار جهانی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نزاجا در وصف رشادت‌های شهید صیاد شیرازی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سرزمین‌های داغ خوزستان و کردستان سال‌ها شاهد آمادگی و دفاع این انسان شجاع بوده و جبهه‌های دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت‌های این بزرگوار را در خود ثبت و ضبط کرده است.

آریانفر افزود: شهید صیادشیرازی عظیم‌ترین نعمت را در اطاعت از ولایت می‌دانست و اعتقادش بر تلاش در راستای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی برای جمیع نیروهای مسلح بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نزاجا بیان داشت: این شهید بزرگوار در عشق به امام زمان و نایب بر حقش و همچنین پشتیبانی از نظام در کلام نمی‌گنجد.

وی خاطرنشان کرد: باید استمرار خون شهدا در دستور کار قرار دهیم و با تاسی‌پذیری از فرهنگ عاشورا به انجام وظیفه خود شدت بدهیم و در راستای اهداف نظام از هیچ کوششی دریغ نورزیم و در هر شرایطی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها