مشاور فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص):

شهید صیاد شیرازی خاری در چشم ضد انقلاب بود/ حرکت سفیهانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه

امیر «عبدالعلی پورشاسب» گفت: شهید صیاد شیرازی در هر سنگری قرار گرفت خاری در چشم ضد انقلاب شد.
کد خبر: ۳۴۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ - 10April 2019

تروریست خواندن سپاه را یک حرکت سفیهانه عنوان کرد/شهید صیاد شیرازی در هر سنگری بود خاری در چشم ضد انقلاب بود.به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ «عبدالعلی پورشاسب» مشاور فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) امروز (چهارشنبه) در مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح در کرمانشاه با اشاره به سیل اخیر اظهار داشت: با موفقیت در برابر این بحران، آنها که کور بودند و قدرت‌های عظیم ایران را نمی‌دیدند چشمشان باز شد که ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی چطور این بحران را مدیریت کردند.

وی اظهارات اخیر ترامپ در خصوص تروریست خواندن سپاه را یک حرکت سفیهانه عنوان کرد و افزود: از ترامپ دیوانه غیر از این انتظار نداریم.

 مشاور فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد: همه دنیا می‌دانند که تروریست را چه کسی پرورش داد و حمایت کرد و خود ترامپ نیز در این خصوص ادعا کرد که اوباما تروریست‌های داعش را تربیت کرده است.

وی بیان داشت: در عراق و سوریه هر وقت عرصه را بر این تروریست‌ها تنگ می‌کردیم این هلی کوپترهای آمریکایی بودند که آنها را از مهلکه خارج می‌کردند و همچنین هر جا نیاز به تسهیلات و تسلیحات داشتند آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از راه هوایی برای آنها تأمین می‌کردند.

امیر پورشاسب یادآور شد: اقدامات سپاه در مقابل این تروریست‌ها که در عراق و سوریه انجام داده شد در طول تاریخ بی نظیر است چرا که در مقابل عده‌ای می‌جنگیدند که اعتقادات اشتباهی را در پیش گرفته بودند.

وی ادامه داد: تروریست‌ها نطفه‌ای بودند که در زمان بوش کاشته شدن تا کشورهای منطقه از جمله عراق، ایران و اردن را به چندین کشور تقسیم کنند اما به فرموده رهبر ما در این جنگ نیز پیروز شدیم.

مشاور فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: این پیروزی بزرگترین نعمتی را که برای ما به دنبال داشت برقراری امنیت در کشور بود چرا که آنها هدفی برای سوریه و عراق نداشتند و هدف اصلی آنها ایران بود.

وی یادآور شد: یکی از اهداف سیاسی آمریکایی‌ها در تحریم‌ها و یاوه گویی ها از جمله تروریستی خواندن سپاه مقتدر ایران ایجاد تفرقه بین آحاد ملت، ارتش و سپاه است البته با این سخنان رئیس جمهور آمریکا وحدت ملی بین ارتش و سپاه و بقیه ملت بیشتر خواهد شد.

امیر پورشاسب خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با این گفته‌ها تضعیف نمی‌شود بلکه قدرتمندتر ظاهر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که حضرت امام (ره) فرمود اگر زمانی دشمن از شما تعریف کرد نگران باشید و بترسید، وقتی که دشمن ما را تهدید می‌کند برای ما افتخار است افتخار می‌کنیم آمریکا ما را قبول ندارد و هیچ وقت نمی‌خواهیم آمریکا ما را قبول کند.

امیر پورشاسب بیان داشت: آنچه در طول تاریخ به این مملکت آسیب رسانده است زیر چتر حمایت آمریکا و انگلیس بوده است و این تحریم سپاه اثری برای سپاه ندارد تقویت قدرت و اقتدار سپاه را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امروز در بیش از ۱۵۰۰ نقطه از کشور و حتی کشورهای همسایه که عزیزان سپاه در آنجا مستقر هستند، بزرگداشت سالگرد شهادت صیاد شیرازی برگزار است گفت: شهید صیاد شیرازی در هر سنگری بود خاری در چشم ضد انقلاب بود.

مشاور فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه به ذکر خاطراتی از شهید بزرگوار پرداخت و یادآور شد: ما وظیفه داریم در برگزاری چنین مراسماتی از شهدا یاد کنیم و خاطرات آنها را برای جوانان بازگو کنیم تا آنها را الگویی برای خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار