مشاور عالی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص):

شهید صیاد شیرازی در عملیات‌ها دنیایی از اندیشه و تدبیر بود

امیر سرتیپ «قاسم فراوان» با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی مدیریت جهادی در رفتار با کارکنان بود، گفت: این شهید بزرگوار در عملیات‌های بزرگ تحت عنوان عملیات‌های سری، دنیایی از اندیشه و تدبیر بود.
کد خبر: ۳۴۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ - 10April 2019

شهید صیاد شیرازی در عملیات‌های بزرگ دنیایی از اندیشه و تدبیر بودبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ «قاسم فراوان» مشاور عالی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد «علی صیاد شیرازی» در بیرجند اظهار داشت: اگر در کشتی معرفت، شناخت و ولایت مداری و در مکتب امام حسین (ع) باشیم، نجات می‌یابیم و مسئولان نظام هیچ کدام جلوتر از این اندیشه گام برنداشته اند.

وی افزود: اگر در دنیای متلاطم کنونی در کشتی غیر از کشتی معرفت و اندیشه ولایت باشیم، نابود می شویم.

فراوان با اشاره به اقدام ترامپ مبنی بر تروریست دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: خوشبختانه موج عظیمی در حمایت از ارتش و سپاه پاسداران در فضای مجازی رخ داد که گفته‌های سردمداران امریکا را محکوم کردند.

وی در خصوص ویژگی های شهید صیاد شیرازی مطرح کرد: او مردی کاملاً ولایی و جوانی با اصل و نسب شیرازی بود که جز عشق دین مبین اسلام و ولایت، اندیشه دیگری نداشت.

مشاور عالی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اضافه کرد: این شهید شخصیتی باسواد داشت و سخت‌ترین مسیر را برای تحصیل انتخاب کرد و اگر امروز توانسته ایم موشک‌های دقیق نقطه زن طراحی کنیم، برگرفته از همین علوم است.

فراوان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی مدیریت جهادی در رفتار با کارکنان بود، گفت: این شهید بزرگوار در عملیات‌های بزرگ تحت عنوان عملیات‌های سری، دنیایی از اندیشه و تدبیر بود.

وی نماز اول وقت و تعهد اخلاقی را از دیگر ویژگی‌های این شهید دانست و متذکر شد: باید الگوی زندگی و ویژگی‌های شهدا به خصوص این شهید گرانقدر را در زندگی دنبال کنیم.

مشاور عالی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) یادآور شد: شخصیت‌هایی مانند شهید صیاد شیرازی اعتقادی راسخ و عملی به مبانی دینی داشتند.

فراوان در پایان خاطرنشان کرد: از هیچ تهدیدی نترسید و تا پیروزی نهایی به مسیر خود ادامه دهید چراکه ایمان راسخ، استقامت و پایداری رمز موفقیت‌های کنونی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار