حجت‌الاسلام «علی الفت»:

شهید صیاد «ولایت» را مهم‌تر از هر موضوعی می‌دانست

همرزم شهید صیاد شیرازی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید گفت: شهید صیاد معتقد بود که ولایت مهم‌تر از هر موضوعی است.
کد خبر: ۳۴۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ - 11April 2019

شهید صیاد ولایت را مهم‌تر از هر موضوعی می‌دانستحجت‌الاسلام «علی الفت» همرزم شهید صیاد شیرازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره ولایت‌پذیری امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» اظهار داشت: شهید صیاد زمانی که در ارتش حضور داشت به مسئول دفتر خود گفته بود که موقع اذان، هر کاری دارد، تعطیل کند و اذان بگوید؛ حتی اگر دستوری هم دادم، آن را به بعد از نماز موکول کند.

وی افزود: آن مقداری که من با او بودم، می‌دیدم هر جا که خطر بیشتر بود، اول خودش منطقه را شناسایی می‌کرد و بعد دستور انجام عملیات را می‌داد؛ زمانی که موضوع وجود برخی اختلافات بین ارتش و سپاه مطرح شده بود، صیاد شیرازی در نماز جمعه تهران عنوان کرد که «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند».

حجت‌الاسلام «الفت» ادامه داد: یادم است در عملیات کربلای پنج زمانی که در قرارگاه تاکتیکی بودیم، بین ارتش و سپاه چنان الفتی ایجاد کرده بود که تشخیص ارتشی از سپاهی امکان‌پذیر نبود.

وی تصریح کرد: در زمان برگزاری جلسات ذکر اهل بیت (ع) در منزلشان یکی از تأکیداتی که در برگزاری این جلسات داشت، این بود که سخنران از ولایت و اهل بیت (ع) سخن بگوید؛ چون افرادی که به این جلسات دعوت می‌شدند، عاشق نظام و ولایت بودند و شهید صیاد نیز معتقد بود که ولایت مهم‌تر از هر موضوعی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار