جانشین سپاه کربلا مازندران:

سپاه کربلا همچنان امدادرسان سیل‌زدگان است

جانشین سپاه کربلا مازندران گفت: سپاه کربلا جزو اولین گروه‌های سازمانی بود که در دل حادثه سیل حضور پیدا کرده و همچنان هم پای کار است.
کد خبر: ۳۴۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ - 10April 2019

سپاه کربلا همچنان هم پای کار سیل‌زدگان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین سپاه کربلا مازندران عصر امروز در دیدار با استاندار مازندران اظهار داشت: جمهوری اسلامی دارای دشمنان بزرگی است که مثل همیشه با هم متحدند و انسجام در جبهه دشمن روز به روز بیشتر می‌شود و این خاصیت جبهه کفر است.

وی هدف دشمنان را از اتحاد، شکستن کمر نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و بر ضرورت داشتن اتحاد داخلی تأکید کرد و 40 سالگی انقلاب را نتیجه اتحاد و انسجام دانست.

این مسئول همچنین پیروزی و موفقیت در جنگ تحمیلی و ناکامی دشمنان در عرصه‌های مختلف را ثمره اتحاد دانست و گفت: شدت عصبانیت امروز دشمن از همین وحدت و همدلی است که سپاه پاسداران را در لیست گروهک تروریستی قرار داد و این ناشی از کینه دشمن است.

وی اتحاد و انسجام را عامل رشد و پیشرفت و توسعه انقلاب دانست و تصریح کرد: جدا شدن از صف اتحاد قطعا به کام دشمنان خواهد شد و در آن صورت نمی‌توانیم کسی را سرزنش کنیم.

جانشین سپاه کربلا با بیان اینکه دیدن صحنه اتحاد را دوست دارم و در روحیه مردم خیلی تاثیر گذار است، وجود اختلاف سلیقه در برخی از موضوعات را طبیعی عنوان کرد و گفت: اختلاف سلیقه‌ها نباید به اختلاف مبنایی منجر شود که حرکت نظام و انقلاب را کُند کند چرا که همه ما خواهان پیشرفت نظام و انقلاب هستیم و همه پیشرفت‌ها را مدیون انقلاب هستیم و اگر انقلاب اسلامی مسیر نورانی خودش را طی کند، پیشرفت خواهد کرد.

محمدرضایی ضمن قدردانی از استاندار مازندران و معاونان و مدیران که در سیل پای کار بودند، افزود: سپاه همچنان در خدمت‌تان است چرا که جزو اولین گروه‌های سازمانی بود که در دل حادثه سیل حضور پیدا کرده و همچنان هم پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت مجموعه سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی متعلق به نظام و مملکت است، اظهار کرد: ما از کمک و خدمت به مردم نیازمندی که با مشکلات مواجه شدند، دریغ نمی‌کنیم.

محمدرضایی از آمادگی سپاه در بازسازی خانه‌ها و لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها خبر داد و خواهان مشخص شدن سهم سپاه در این راستا از سوی استاندار شد تا شرایط نامناسب مردم بهبود پیدا کرده و در شرایط ایده الی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار