مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان خبر داد؛

اعزام هشت تیم بسیج جامعه پزشکی به مناطق صعب‌العبور «دلفان»

«عبدالوحید ملک‌آرا» گفت: هشت تیم بسیج جامعه پزشکی همراه با تجهیزات و داروهای مورد نیاز، به مناطق صعب‌العبور «دلفان» اعزام شدند.
کد خبر: ۳۴۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ - 10April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «عبدالوحید ملک‌آرا» مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه هشت تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی با بالگرد به مناطق صعب‌العبور «دلفان» اعزام شدند، اظهار داشت: با همت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان دلفان و اورژانس هوایی این ۸ تیم به مناطق سیل زده «دارمنرگ»، «شینه»، «گردگانه»، «گورمحمد»، «حاجی آباد» و «کاظم آباد» از توابع شهرستان «دلفان» اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این تیم‌ها شامل پزشکان عمومی، ماما، پرستاران، کارشناسان بهداشتی، روانشناس، کارشناس آزمایشگاه، دارویاران بودند که همراه خود وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به مدت یک روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه در اختیار داشتند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: در این اعزام که در بخش‌های عمومی، مامایی، بهداشتی و خدماتی ارائه خدمت می‌کنند، خدماتی شامل ویزیت رایگان همراه با دارو، تست فشار خون، قندخون، آموزش بهداشت، مشاوره و نمونه گیری آب روستا بصورت رایگان ارائه شد.

ملک آرا یادآور شد: توزیع اقلام بهداشتی، لوازم التحریر از طرف سازمان بسیج جامعه پزشکی و توزیع غذای گرم از طرف سازمان اوقاف شهرستان بین اهالی این مناطق نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه وضعیت حال حاضر به لحاظ پزشکی و درمانی و با توجه به استقرار تیم‌های درمانی قابل قبول است، تصریح کرد: آماری که تا پایان امروز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به ۷۰۰ نفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها