فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا خبر داد؛

اعزام روزانه 10 تیم درمانی سپاه به مناطق صعب‌العبور سیل‌زده در خوزستان

سردار خادم سیدالشهدا گفت: علاوه بر خدمات گوناگون، 10 تیم درمانی روزانه از طریق بالگردها به مناطقی که جاده‌های ارتباطی آنها مسدود شده اعزام می‌شوند تا به درمان بیماران و افرادی که به خدمات بیمارستانی نیاز دارند امدادرسانی کنند.
کد خبر: ۳۴۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ - 10April 2019

اعزام روزانه 10 تیم درمانی سپاه به مناطق صعب العبور سیل زده در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به محض اینکه رودخانه‌های کرخه، دز و کارون طغیان کردند و سیلابی شدند نیرو‌های زمینی، دریایی، هوایی، نیروی مقاومت بسیج و سپاه سریعا مشغول مشارکت در امدادرسانی و مدیریت سیلاب شدند.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه کربلا در استان خوزستان بخش قابل توجهی از امر جابجایی ساکنان مناطق سیل زده را بر عهده دارد.

سردار خادم سید الشهدا با بیان اینکه تیپ حضرت حجت (عج) در شهرستان‌های اهواز و حمیدیه برای امداد رسانی به سیل زدگان نیز بکارگرفته شده‌اند، یادآور شد: همچنین تیپ الحدید بعد از انجام وظیفه در منطقه شعیبیه شوشتر برای انجام عملیات مهندسی و امدادرسانی به شهر سوسنگرد منتقل شد.

این فرمانده ارشد نظامی کشور به راه اندازی بیمارستان صحرایی سپاه به منظور خدمات رسانی به مردم آسیب دیده اشاره کرد و گفت: علاوه بر این نیز ۱۰ تیم درمانی روزانه از طریق بالگرد‌ها به مناطقی که جاده‌های ارتباطی آن‌ها مسدود شده اعزام می‌شوند تا به درمان بیماران و افرادی که به خدمات بیمارستانی نیاز دارند امدادرسانی کنند.

وی به آبگرفتگی مسیر پلیس راه قدیم نیز اشاره کرد و ادامه داد: این مسیر به دلیل ورود سیلاب به کانال سلمان ایجاد شده و در تلاش هستیم با همکاری‌های بین بخشی آب به سمت کارون هدایت شود.

این فرمانده ارشد نظامی کشور تصریح کرد: کنترل سیلاب در این مقطع از ایجاد مشکلات متعدد در پایین دست شهر اهواز جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار