امیر سرتیپ نصیرزاده:

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از سپاه سینه سپر خواهند کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تقابل با نظام سلطه و بدخواهان ید واحده هستند و در مقابل تهدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی هر نیروی متخاصمی از جمله ارتش تروریستی آمریکا، با مشی عاشورایی، سینه سپر خواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳ - 11April 2019

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد.

امیر نصیرزاده در این دیدار، اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و اظهار داشت: اقدام وقیحانه‌ی ایالات متحده درباره‌ی سپاه عزیز، زنجیره‌ی فروپاشی نظام تروریستی آمریکا و صهیونیست را تکمیل خواهد کرد.

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از سپاه سینه سپر خواهند کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار که به مناسبت روز پاسدار و در راستای تعامل هم‌افزایی برای ارتقاء قدرت هوایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد، دست اتحاد ارتش و سپاه را جدا نشدنی دانست و گفت: مجموعه‌ی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تقابل با نظام سلطه و بدخواهان ید واحده هستند و در مقابل تهدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی هر نیروی متخاصمی از جمله ارتش تروریستی امریکا، با مشی عاشورایی، سینه سپر خواهند کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار