تولیت آستان قدس رضوی:

قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی به معنای ضعف آمریکاست

تولیت آستان قدس رضوی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز قدرت برتر منطقه است و قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی به معنای ضعف آمریکاست.
کد خبر: ۳۴۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ - 11April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت الاسلام «احمد مروی» در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه امام رضا(ع) که به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز در مشهد انجام شد، اظهار داشت: اینکه شیطان بزرگ، سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده جای تبریک دارد، مطمئناً به لحاظ تاریخی این حرکت‌ها و رفتارهای خبیثانه در دراز مدت به نفع انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی ادامه داد: این اقدام آمریکا نشان دهنده قدرت سپاه پاسداران است؛ اگر یک نهاد خاصیتی نداشته باشد و مشکلی برای دشمن ایجاد نکند، علیه آن کاری انجام نمی‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امروز دشمن از قدرت سپاه می‌ترسد، البته هیچ غلطی هم نمی‌تواند بکند؛ 40 سال است که دشمن در حسرت شکست انقلاب باقی مانده است و اگر می‌توانست کاری کند حتی یک ساعت هم برای رسیدن به هدفش تعلل نمی‎کرد.

این مسئول تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز قدرت برتر منطقه است و قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی به معنای ضعف آمریکاست، اعلام چنین موضوعی برای آن‌ها هزینه خواهد داشت.

مروی در پایان گفت: قطعاً چنین حرکت‌هایی باعث افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در آینده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار