حضور وزیر دفاع در مناطق سیل‎زده استان خوزستان

وزیر دفاع به منظور بررسی وضعیت سیل با حضور در مناطق سیل‌زده خوزستان از روند اقدامات انجام شده قرارگاه مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع بازدید کرد.
کد خبر: ۳۴۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 11April 2019

حضور امیر سرتیپ حاتمی در مناطق سیل زده استان خوزستان/ اقدامات نیرو‌های مسلح مورد بازدید میدانی قرار گرفتبه گزارش گروه دفاعی‎امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با هدف کمک به مدیریت سیل کشور با حضور در قرارگاه مردم‎یاری عاشورائیان وزارت دفاع در کمیته بحران استان خوزستان حضور یافت و در جریان کمک‌رسانی به شهر‌های مختلف این استان قرار گرفت.

امیر حاتمی در جلسه کمیته بحران خوزستان اظهار داشت: به کلیه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌ها و معاونت‌های وزارت دفاع ابلاغ شده است تا تمام امکانات خود را در منطقه خوزستان مستقر کنند تا مشکلات و آسیب‌ها به حداقل رسیده و شاهد رضایت مردم عزیز خوزستان که حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند باشیم.

وی با بیان اینکه در منطقه حاضر شدم تا ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران متولی مدیریت بحران منطقه، از نزدیک خدمات همکارانم در ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های انتظامی را نظاره کنم و کمک‌های لازم در حوزه‌های مهندسی، فنی، خدماتی، پزشکی، تامین اجتماعی، جغرافیایی، بهداشتی، زیرساختی و... را در حد وسع و توان ارائه کنیم.

وزیر دفاع در این جلسه با اشاره به اینکه همه باید تمام سعی و تلاشمان را برای مدیریت حادثه متمرکز کنیم، گفت: همه سیاست ها، راهبردها و راهکار‌ها مبتنی بر مدیریت سریع حادثه شکل بگیرد.

امیر حاتمی افزود: هدف اصلی از حضور میدانی در منطقه خوزستان رفع سریع سیلاب و آبگرفتگی‌ها و جلوگیری از صدمه دیدن مردم است.

وی با اشاره به اراده ملی و همبستگی همه اقشار ملت برای برطرف کردن مشکلات ناشی از سیل گفت: مردم و همه ارکان دولت و نیرو‌های مسلح جانانه پای کار آمدند و مانع از بروز خسارات و ضرر و زیان بیشتر بخصوص تلفات انسانی شدند.

سرتیپ حاتمی اظهار امیدواری کرد که در این آزمون الهی باید در خدمت رسانی از هم سبقت بگیریم و به دنبال اجر و ثواب معنوی این خدمت رسانی به گروه مقاوم، سلحشور، صبور، مومن و انقلابی خوزستان باشیم.

بنا بر این گزارش، سردار «ساری» جانشین قرارگاه مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع، سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و مهندسین پروژه‌ها و طرح‌های مهندسی در این جلسه طی گزارشی به وضعیت سیل‎زدگان در منطقه و اقدامات عملیاتی وزارت دفاع در خصوص امداد رسانی و مدیریت کنترل بحران پرداختند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها