مشاور عالی قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء (ص) تأکید کرد؛

لزوم استفاده از توان نیروهای استانی برای ساخت موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی

امیر «قاسم فراوان» با بیان اینکه باید از توان تمام نیروهای منطقه برای ساخت موزه دفاع مقدس استان خراسان جنوبی استفاده شود، گفت: لازم است تا با برنامه‌ریزی صورت گرفته بهره‌‌برداری لازم برای همه اقشار صورت گیرد.
کد خبر: ۳۴۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ - 11April 2019

لزوم استفاده از توان نیروهای استانی برای ساخت موزه دفاع مقدس خراسان جنوبیبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، امیر «قاسم فراوان» مشاور عالی قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار داشت: موزه روایت جنگ مهم است.

وی با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی اندیشه شهید صیاد‌شیرازی بود که معارف جنگ را تشکیل داد، افزود: این شهید بزرگوار بر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تأکید زیادی داشت و در این راستا تلاش های فراوانی کرد.

مشاور عالی قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) در خصوص اهمیت موزه های دفاع مقدس در استان های کشور، عنوان کرد: اقدامات زیادی در بحث موزه‌های دفاع مقدس انجام گرفته است و باید از ظرفیت موزه‌های دفاع مقدس استفاده شود.

فراوان با بیان اینکه باید از توان تمام نیروهای منطقه برای ساخت موزه دفاع مقدس استان خراسان جنوبی استفاده شود، مطرح کرد: لازم است تا با برنامه ریزی صورت گرفته بهره برداری لازم برای همه اقشار صورت گیرد.

وی تأکید کرد: حرکتی که در اداره کل حفظ آثار صورت می گیرد حرکتی مهم، زیبا و تأثیرگذار است.

لزوم توجه بیشتر به موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی

همچنین «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: موزه استکبارستیزی و مرکز فرهنگی دفاع مقدس 2 طرح مصوب کشوری هستند.

وی با اعلام اینکه 13 هکتار زمین به موزه دفاع مقدس در مرکز استان واگذار شده است، افزود: همچنین 700 متر فندانسیون قسمت اداری انجام شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه موزه شکست استکبار در صحرای طبس نیز دچار فرسایش و زمانبر شده خاطرنشان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اتمام این پروژه 10 میلیارد تومان است که امسال قرار شده یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص یابد تا بخشی از پروژه را تا پایان سال به سرانجام برسانیم؛ لازم است به این موضوع توجه جدی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار