مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر:

ایران اسلامی پرچم‌دار دین‌داری و حاکمیت دینی است

حجت‌الاسلام «حسین دشتی» گفت: ایران اسلامی دین‌داری و حاکمیت دینی را به خوبی عرضه کرده و پرچم‌دار آن است.
کد خبر: ۳۴۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ - 11April 2019

ایران اسلامی پرچم‌دار  دین‌داری و حاکمیت دینی است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسین دشتی» امروز (پنجشنبه) در مراسم اعیاد شعبانیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با تبریک این ایام، اظهار داشت: سیاست‌های امام حسین (ع) در عرصه‌های مختلف اجتماعی باید در زندگی ما ریشه‌ای کار و نهادینه شود.

وی با تأکید بر این که امروز و با توجه به وضعیتی که کشور و جهان دارد نیاز و توجه ما به بصیرت باید بیشتر باشد، گفت: امروز نظام ما در جهان داعیه‌دار برافراشتن پرچم دین و اعتقاد در جهان است.

دشتی با بیان این که امروز ایران اسلامی در کل جهان به پرچم‌داری دین و اعتقاد مشهور است، افزود: ایران اسلامی دین‌داری و حاکمیت دینی را به خوبی عرضه کرده و پرچم‌دار آن است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه این پرچم در ایران در دست ولایت‌فقیه است و کسانی نیز به عنوان بازوان مستم ایشان آن را یاری می‌کنند، یادآور شد: پاسداران در کنار مقام معظم رهبری و به تبعیت از ایشان آماده جان‌فشانی در راه دین هستند.

وی با بیان اینکه بی‌حساب و کتاب دشمن سپاه را تروریسم معرفی نکرده، خاطرنشان کرد: جان‌فشانی پاسداران برای دین و ایستادگی آن‌ها در مقابله با دشمن باعث شده تا این کار کنند.

دشتی با اشاره به اینکه دشمن برای ایجاد تفرقه و دودستگی سپاه را محور شرارت معرفی کرد تا بگویند این‌ها مانع نظم جهانی هستند و سپاه نمی‌گذارد ما در جهان نظم ایجاد کنیم، بیان داشت: ایجاد تفرقه بین نیروهای ارزشی در ایران انگیزه اولیه دشمن در معرفی سپاه به عنوان تروریسم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار