در اولین سالگرد شهادت مدافع حرم اکبر زوار جنتی مطرح شد؛

حجت‌الاسلام شیرازی: هزاران جوان ایرانی برای حضور در جبهه مقاومت التماس می‌کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: هزاران جوان به ما التماس می‌کردند در مبارزه با داعش حضور یابند؛ این ملت را نمی‌شود از آرمان‌های امام حسین (ع) جدا کرد.
کد خبر: ۳۴۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ - 11April 2019

حجت‌الاسلام شیرازی: هزاران جوان ایرانی برای حضور در جبهه مقاومت التماس می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس آذربایجان‌شرقی، «حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی» نماینده ولی فقیه در سپاه قدس عصر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت مدافع حرم اکبر زوار جنتی با بیان اینکه دست‌بوس خانواده‌های تمامی شهدایی است که عزیزانشان را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند، اظهار داشت داشت: تروریست کسانی هستند که علیه بشریت ظلم می‌کنند و برای هیچ انسانی ارزشی قائل نیستند.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به مسیحیت و یهودیت نیز ارزش نمی‌دهند و خود را همه کاره‌ی عالم می‌دانند؛ پاسداری که هستی‌اش را رها می‌کند و جان می‌دهد تا از مسیحی و سنی مظلوم دفاع کند، تروریست نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اعلام اینکه باید به اندازه درک و شعور انسان‌ها از آنان توقع داشت و به همین دلیل از ترامپ و نتانیاهو احمق انتظار صحبت‌های منطقی و معقولانه نداریم، عنوان کرد: جنگ فرصتی برای ملت ایران شد تا جوانان با علوم نظامی و دفاعی آشنا شوند و امروز جبهه مقاومت را در سوریه و عراق و لبنان تقویت کنند.

وی تاکید داشت: همانطور که اسلام فانی‌ناپذیر است و از بین نمی‌رود، جمهوری اسلامی ایران نیز به برکت خون شهدا پابرجاست؛ سران استکبار با حمله به سوریه و لبنان و عراق درصدد انشقاق در منطقه و معرفی عربستان به‌عنوان نماینده اسلام بودند اما در نهایت جبهه جهانی مقاومت شکل گرفت و تقویت شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی با اشاره به اذعان آمریکایی‌ها به شکست‌ سیاست‌هایشان در منطقه علی‌رغم هزینه‌های کلان، اظهار کرد: با معرفی سپاه پاسداران به‌عنوان تروریست وحدت ملی شکل گرفت؛ این مردم چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب، پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

وی نتیجه‌ی ۲۵ سال جنگ نرم دشمن علیه ایران را مدافعان حرم نامید و افزود: هزاران جوان به ما التماس می‌کردند در مبارزه با داعش حضور یابند؛ این ملت را نمی‌شود از آرمان‌های امام حسین (ع) جدا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمنان فکر می‌کنند با تروریست نامیدن سپاه و تحریم آنان همه‌چیز حل می‌شود اما نمی‌دانند این سیاست‌ها تاثیری ندارد، ارتشی‌ها و اقشار مختلف مردم لباس پاسداری پوشیدند تا بگویند این ملت پاسدار و حامی سپاه است.

وی اظهار داشت: ملت ایران تهدیدشدنی و تحریم شدنی نیست و با این تحریم‌ها اراده و اتحادش بیشتر می‌شود، یک روزی ایران تنها بود اما اکنون به برکت و همت خون شهدا، ایران عزیز و اسلام در جهان عزتمند شده است و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌ترسند.

این مقام مسئول با بیان اینکه خدا را شاکر است سران استکبار با سپاه بد شده‌اند و این نشان می‌دهد راه ما درست است، گفت: ملت ایران مرگ را مسخره کرده‌اند و برای شهادت لحظه‌شماری می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار