نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

اقدام احمقانه استکبار جهانی محبوبیت سپاه را در بین ایرانیان بیشتر کرد

آیت‌الله علی معلمی گفت: اقدام احمقانه استکبار جهانی محبوبیت سپاه را در بین ایرانیان بیشتر کرد.
کد خبر: ۳۴۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ - 11April 2019

اقدام احمقانه استکبار جهانی محبوبیت سپاه را در بین ایرانیان بیشتر کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌ شهر، با اشاره به سخنان ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در برابر اراده دشمن باید عکس‌العمل مناسب داشته باشیم، و اگر ترامپ علیه ارتش و نیروی انتظامی کشور هم سخن می‌گفت ما موضع می‌گرفتیم و از حقشان دفاع می‌کردیم.

امام‌ جمعه قائم‌ شهر با بیان این‌که اقدام احمقانه استکبار جهانی، محبوبیت سپاه را در بین مردم بیشتر کرد، گفت: در شرایطی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه مناطق آسیب‌دیده دست به کار خدمت رسانی به ملت عزیز کشور است، استکبار جهانی این نهاد مقدس را تروریست معرفی می‌کند، غافل از اینکه محبوبیت این نهاد مقدس در بین ایرانیان بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چون سپاه تروریست‌های دست پرورده استکبار را از منطقه ریشه‌کن ساخته‌است از دید شیطان بزرگ تروریست تلقی می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی بعد از نماز جمعه فردا، تصریح کرد: سزاوار است هر ایرانی غیرتمند پلاکاردی در دست بگیرد که بر روی آن نوشته شده باشد، من یک سپاهی هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار