نماینده مردم بروجرد در مجلس:

به فرآیند احداث سد توجه نشد

«علاءالدین بروجردی» با بیان اینکه رودخانه‌ها تبدیل به پارکینگ شده که باید جلوی این کار گرفته شود، گفت: به فرآیند احداث سدها توجه نشد درحالیکه امروز خط بطلانی بر این نظریه کشیده شد.
کد خبر: ۳۴۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ - 11April 2019

به فرآیند احداث سد توجه نشدبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «علاءالدین بروجردی» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان بر گزار شد، اظهار داشت: در بازدیدی که از مناطق سیل‌زده داشتیم عدم وجود پل‌های اضطراری خیلی مشهود بود درحالیکه باتجربه‌ای که نیروهای مسلح ما در دوران جنگ دارند فرض بر این بود که از جلسه قبل تاکنون این پل‌ها نصب می‌شد.

وی با بیان اینکه عوامل اصلی حوادث ملی در استان‌های مختلف خود ما هستیم، افزود: گفته‌ شده که رودخانه سیلاخور 25 سال و رودخانه گلستان هم 50 سال لایروبی نشده است.

نماینده مردم بروجرد در شورای اسلامی با اشاره به تغییر کاربری رودخانه‌ها عنوان کرد: از استان قم گرفته تا مرکز استان لرستان رودخانه‌ها تبدیل به پارکینگ شده که باید جلوی این کار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در مقطعی مبتنی بر این فرضیه که چون کشور ما کم آب است نیاز به سد نداریم و سدهای در دست‌ساخت هم باید متوقف شود به فرآیند احداث سدها توجه نشد درحالی‌که امروز خط بطلانی بر این نظریه کشیده شد چون ما نمی‌دانیم که سال‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بروجردی گفت: اگر قرار باشد که اشتباهات و ضررها دائماً تکرار شود این از طرف ملت قابل‌قبول نیست؛ به نظر می‌رسد که محاسبات دقیقی انجام نمی‌شود و خیلی از مسائل جدی گرفته نشده که کار به اینجا رسیده است.

انتهای پیام/                    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار