فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: 

اقدام آمریکایی‌ها علیه سپاه ناشی از ذلت آن‌هاست

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توطئه آمریکا در تروریست خواندن سپاه، گفت: این از ذلت آمریکا و ایادی آنان است که در اوج تحریم‌ها اعلام می‌کنند که سپاه تروریست است.
کد خبر: ۳۴۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 12April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به اینکه سپاه متعلق به مردم است، اظهار داشت: ما از اینکه آمریکا از سر استیصال و درماندگی سپاه را تحریم کرد، ناراحت نیستیم؛ بلکه ما باید روزی ناراحت باشیم که آمریکا از سپاه تعریف کند و راضی باشد.

وی با بیان اینکه ما صرفا یک تشکیلات نیستیم، بلکه نیازمندی‌های کشور به ما خط و جهت می‌دهد، افزود: هر زمان که دشمنان سعی در تضعیف نظام داشته باشند، بسیج و سپاه برای مقابله با آن‌ها حضور دارند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری برای از بین بردن اسلام ایجاد شدند، گفت: به گفته خود آمریکایی‌ها، آنان هزینه‌های زیادی را متحمل شدند، اما نتوانستند اسلام را از بین ببرند، بلکه خودشان از بین رفتند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در رأس آن سپاه قدس به فرماندهی سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» آن‌ها را شکست داد.

خرم‌دل عنوان کرد: آن‌ها از این ناراحت هستند که ما حرف اول را در منطقه می‌زنیم و همان‌طور که شهید بهشتی گفت، ما هم می‌گوییم آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال گشایش‌ها عنوان کرده‌اند، گفت: این از ذلت آمریکا و ایادی آنان است که در اوج تحریم‌ها و مشکلات ما اعلام می‌کنند که سپاه تروریست است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: من به عنوان سرباز کوچک سپاه صادقانه از همه مسئولان که با حضور خود حمایت‌شان را از مجموعه سپاه اعلام کردند، سپاسگزارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها