نماینده ولی فقیه در لرستان:

سپاه خار چشم استکبار جهانی است

آیت‌الله سید احمد میرعمادی گفت: سپاه خار چشم استکبار جهانی است چراکه تمام نقشه‌های آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرده و موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به راه افتاده است.
کد خبر: ۳۴۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 12April 2019

سپاه خار چشم استکبار جهانی استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته در خرم آباد با اشاره به اقدام رئیس جمهور احمق و نادان آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه اظهار داشت: آمریکا سیلی محکمی از سپاه خورده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سد آهنین در برابر متجاوزین بوده است‌.

وی افزود: ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست اعلام کرد درحالی که تنها نهادی که در دنیا با تروریست مبارزه کرد سپاه بوده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به موفقیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی، نظامی و دفاعی و با وجود تحریم های دشمنان بیان داشت: در تحریم اقتصادی بزرگ ترین پالایشگاه نفت و بنزین توسط سپاه ساخته شده است.

وی یادآور شد: در سیل اخیر اولین گروهی که برای کمک و خدمت رسانی به مردم وارد شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و همین خدمت رسانی سپاه در سیل و حوادث طبیعی باعث ناخشنودی سران استکبار جهانی شده است.

وی افزود: سپاه خار چشم استکبار جهانی است چراکه تمام نقشه های آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرده و موج بیداری اسلامی درکشورهای منطقه به راه افتاده است.

آیت الله میرعمادی تأکید کرد: دلیل اصلی ترامپ برای اعلام تروریستی خواندن سپاه شکست های پی در پی آمریکا در عرصه های گوناگون بوده است چراکه آمریکا در مقابل خودش جز سپاه ندید.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اظهار این که آمریکا با این اقدام خود امریکا در مقابل تک تک ملت ایران قرار گرفته است، بیان داشت: اقدام آمریکا در رابطه با تروریست خواندن سپاه موجب ناامن شدن نیروهای نظامی آمریکا در تمام دنیا شده و خلیج فارس گورستان نظامیان آمریکا خواهد شد.

وی با اشاره به این که امریکا به خوبی توانمندی و قدرت سپاه پاسداران را می داند،خاطرنشان کرد: پاسداران حاضرند در مقابل سیل بخوابند تا آسیبی به مردم نرسد مردم هم می گویند تک تک ما حاضریم درمقابل آمریکا سینه سپر کنیم تا فرزندان ما خدمت کنند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به از بین رفتن دیکتاتورها گفت: این اقدام  زمینه نابودی استکبار جهانی را فراهم خواهد کرد و انقلاب بواسطه حفاظت و پاسداری سپاه از انقلاب راه خود را محکم تر از قبل طی می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با ابراز این که  سیل در لرستان ویران گری کرده است، تصریح کرد: مهم ترین مشکل مردم سیل زده اسکان موقت است که باید مسئولان در این امر سرعت عمل به خرج دهند.

وی با اظهار این که سرمایه های مادی مردم از بین رفته است و جبرانش زمانبر است، افزود: گرچه سیل برای ما مخرب بود اما سیل محبت و مهربانی و همدردی از سراسر کشور متوجه مردم لرستان شد، کما این که مردم محروم لرستان در زمینه کشاورزی و دامپروری و ...تولیدگر بودند و سربار جامعه نبودند.

 خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان و اسوه بودن حضرت علی اکبر برای جوانان، گفت: جوانان مومن و انقلابی که رهبری روی آن ها تکیه می کنند اگر بخواهند پیشبران نظام اسلامی باشند و در مسیر رشد و تعالی و تمدن سازی مد نظر امام زمان قدم بردارند باید به سلاح ایمان و تقوا و بندگی و تقوا مسلح شوند انوقت می توانیم در مقابل قدرتمندترین قدرت ها بایستیم و پیروز شویم.

آیت الله میرعمادی عنوان داشت: ماه شعبان، ماه فضیلت، دعا و نیایش است اهمیت فوق العاده ای دارد، مناجات شعبانیه دعای اهل وصال و فراق است فراق از گناه و معصیت  و وصال به حق و حقیقت و خداوند متعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار