امام جمعه چغادک عنوان کرد؛

راه‌اندازی موکب­‌های «شهر چغادک» برای جمع‌آوری کمک­‌های مردم

حجت‌الاسلام «رضا خدری» گفت: همانگونه که دیگر موکب­‌های اباعبدالله الحسین (ع) در سراسر کشور فعال شده‌­اند، لازم است که در اینجا هم از این ظرفیت بسیار خوب استفاده شود و عزیزان ما در مساجد و هیئت­‌ها ایستگا‌ه­‌هایی برای جمع آوری کمک­‌های مردم راه‌اندازی کنند.
کد خبر: ۳۴۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ - 12April 2019

راه اندازی موکب­‌های «شهر چغادک» برای جمع آوری کمک­‌های مردم

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «رضا خدری» امام جمعه چغادک امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان این که سیل زدگان نیازمند یاری همه جانبه مردم و مسئولین است اظهار داشت: اگر چه سیلاب‌­ها خسارات زیادی به مناطق سیل زده وارد کرده اما در کنار آن، انقلاب عظیمی از همدلی‌­ها و محبت­‌ها هم به راه افتاده است که همه نهادها و نیروهای مردمی، بسیجی و طلاب دست به دست هم داده­‌اند تا رنج مردم را کم کنند و خسارات را به حداقل برسانند.

وی با تاکید بر این که باید با برنامه‌­ریزی جدی و مدیریت تشکیلاتی و قوی برای جلوگیری از خسارات و برای کمک رسانی بهتر اقدام شود افزود: ضرورت دارد که مسؤولین با هوشیاری بیشتری مخصوصاً در مورد خوزستان عمل کنند تا مشکل سیلاب برای مردم عزیز این استان تبدیل به بحران نشود.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما از سراسر کشور برای کمک‌رسانی به سیل زدگان فعال شده‌­اند، ولی این کمک­‌ها نباید مقطعی و در حد یک هفته باشد، بلکه با توجه به مشکلات طولانی مدتی که سیل برای مردم ایجاد کرده است، کمک‌ها هم باید طولانی مدت باشد.

خدری همچنین از موکب­‌های شهر چغادک درخواست کرد که به صورت فعال‌تری در این میدان حضور پیدا کنند و گفت: همانگونه که دیگر موکب­‌های اباعبدالله الحسین (ع) در سراسر کشور فعال شده‌­اند، لازم است که در اینجا هم از این ظرفیت بسیار خوب استفاده شود و عزیزان ما در مساجد و هیئت­‌ها ایستگا‌ه­‌هایی برای جمع آوری کمک­‌های مردم راه‌اندازی کنند.

امام جمعه چغادک با محکوم کردن اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران گفت: آمریکا محور حمایت از تروریسم دولتی و گروه‌های تروریستی است و نمونه­‌های فراوانی از اقدامات تروریستی آمریکاییان و تروریسم پروری آمریکا در جهان همچون بمباران هیروشیما و ناکازاکی ژاپن توسط آمریکا نزدیک به 220 هزار کشته از زن و مرد و کودک بر جای گذاشت وجود دارد.

وی ادامه داد: حمله به هواپیمای مسافربری ایران 290 نفر از مردم ما را قتل عام کرد و بعدها به نظامیان تروریست آمریکا به خاطر این جنایت مدال افتخار دادند. حمایت از گروهک تروریستی منافقین که 17 هزار نفر از ملت ایران را به شهادت رساندند یک نمونه از تروریسم پروری آمریکا است که هنوز هم به صورت جدی از این گروهک و همچنین از گروه‌های تروریستی دیگری نظیر جیش‌الظلم و جند‌الشیطان حمایت می­‌کند.

امام جمعه چغادک گفت: با این کارنامه سیاه آمریکا در تروریست پروری چگونه رئیس جمهور جاهل آمریکا می‌تواند بی­‌شرمانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم به تروریسم کند؟ این اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا به جهت کینه و دشمنی است که از اقتدار و استقامت سپاه ما دارند و به جهت ضربات سنگینی که تاکنون از این نهاد مردمی خورده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار