فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

پاسداری با پیراهن خونین امام حسین (ع) از کربلا شروع شد

سردار مرتضوی بعد از خطبه نماز جمعه گفت: پاسداری پرچم فتحی است که با پیراهن خونین امام حسین (ع) از کربلا شروع شد.
کد خبر: ۳۴۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ - 12April 2019

پاسداری با پیراهن خونین امام حسین (ع) از کربلا شروع شد//// من دسترسی به سیستم ندارم اگر خبر دارای مشکلی هست و یا تیتر مناسب نیست لطفا زحمت اصلاح را بکشید ممنون میشم/// سپاسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «سید حسن مرتضوی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بعد از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بجنورد اظهار داشت: احیای حق و حقیقت همت والا و جانانه ای می طلبد.

وی بیان کرد: پاسداری پرچم فتحی است که با پیراهن خونین امام حسین (ع) از کربلا شروع شد و تا به امروز در همه صحنه ها و عرصه ها در راستای لبیک به ندای ولی امر زمانمان جاری است.

مرتضوی تصریح کرد: سپاه پاسداران توفیق خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی را به عنوان یک افتخار می داند و تحرکات کوردلانه و سخیف استکبار جهانی را محکوم و باطل می دانیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی عنوان کرد: پاسداران، جانبازان و بسیجیان تبلور اراده امت غیرتمند و سرفراز انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: سپاه در چهل سال گذشته ضمن حراست و حفاظت از دستاورهای انقلاب اسلامی همیشه پیشاپیش این ملت بزرگ در برابر زیاده خواهی ها، توطئه ها و فتنه های استکبار جهانی ایستاده است.

مرتضوی اظهار کرد: سپاه راست قامت و با صلابت به موقع و به درستی کید و مکر شیطان و ایادی اش را شناخته و مقابله کرده است و اسباب نا امیدی را برای دشمنان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه امروز باعث ذلت و خواری دشمنان اسلام شده است گفت: به دشمنان تحمیل خواهیم کرد سپاه سد محکمی در برابر تجاوزهای صهیونیسم بوده و هست؛ سپاه پاسداران دشمنان را زمین‌گیر کرده و تروریست های بین المللی را که شقاوت پیشه کرده اند سرکوب و منهدم کرده است و همچنین سپاه امید حقیقی مظلومان و الگو و اسوه غیرتمندان جهان شده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا بیان کرد: این اقدام آمریکا نه تنها نشانه توان و بزرگی آن ها نیست بلکه شکست دیگری است که بر آن ها تحمیل کرده ایم.

وی ادامه داد: دشمنان برای ایجاد دوقطبی در صفوف مستحکم مردم و مسئولین این حرکت مذبوحانه را شروع کردند اما الحمدالله مواضع به حقی از سوی مردم و مسئولین گرفته شد که بار دیگر بر حقانیت، محبوبیت و انقلابی بودن سپاه پاسداران مهر تاییدی زده شد.

مرتضوی در پایان گفت: شهدا در جبهه حق علیه باطل بودند و در جای جای کره خاکی شهدای والامقام سمبل صداقت و حقانیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار