‎امام جمعه دلوار عنوان کرد؛

سپاه خار چشم دشمنان است

حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» گفت: این که در میان همه نهادهای دنیا سپاه مقتدر و مخلص ما مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد نشانه این است که سپاه خار چشم دشمنان بوده است و به فضل الهی خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ - 12April 2019

سپاه خار چشم دشمنان هست

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» ‎امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با تبریک ۱۱ شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان اظهار داشت: جوانان باید از مکتب اهل بیت و سیره علی اکبر علیه السلام خصوصاً در عرصه تسلیم نشدن و ذلت ناپذیری در برابر دشمن و عدم خوف و ترس از هیمنه های پوشالی دشمنان درس و الگو بگیرند.

‎وی با اشاره به وقوع سیلاب‌های اخیر در کشور گفت: همه مردم ما این امتحانات الهی را متوجه خود بدانند و در امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هر چه در توان و امکان دارند به صحنه بیاورند.

‎امام جمعه دلوار با اشاره به اقدام ابلهانه رئیس جمهور مغرور آمریکا در قرار دادن نان مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بیان کرد: پس از شکست هفت تریبون دلاری در منطقه غرب آسیا و شکست در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران احمق‌های درجه یک دست به یک حماقت دیگری زدند و در مقام خوش خدمتی به صهیونیستی‌ها یک نهاد خدوم و انقلابی و محبوب القلوب ملت ایران را تروریست نامیده و تحریم کرده است.

‎وی افزود: رهبر عزیز و بصیر ما بشارت داده اند در سال ۹۸ در دل مشکلات و گرفتاری‌ها فرصت‌های کم نظیر خلق خواهد شد و چه بسا این اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا مصداقی از بشارت رهبر عزیزمان باشد چرا که این گربه رقصانی هابه فضل الهی این زمینه محبوبیت بیش از پیش این نهاد مقتدر انقلابی و پاسداران مخلص آن را فراهم خواهد کرد و به شکست خفت باری برای خود آنها تبدیل خواهد شد.

زاهددوست ادامه داد: البته در طول این چهل سال آمریکایی‌ها از دستان سپاه سیلی و شلاق‌های سنگینی خورده اند و خودشان هم می‌دانند بسیاری از شکست‌هایشان به‌دلیل حضور تأثیرگذار سپاه مقتدر و باصلابت ما در منطقه است.

‎امام جمعه دلوار بیان کرد: همچنین شکست طرح تجزیه سوریه، عراق و لبنان و نیز ناکام ماندن در به قدرت رساندن تروریست‌ها در سوریه همه و همه به‌دلیل حمایت‌های سپاه از مردم منطقه صورت‌گرفته است.

‎ وی گفت: این مسائل باعث ایجاد نوعی عقده ترامپ نسبت به سپاه پاسداران شده بنابراین هر اقدام خصمانه علیه سپاه از ناحیه آمریکایی‌ها و هم پیمانانشان درو از انتظار نیست.

‎زاهددوست خاطرنشان کرد: بدون تردید دشمنی آمریکا به منزله اقتدار و عزت روز افزون و قدرت و هیمنه انقلابی سپاه است چرا که تا نهادی مقتدر و دشمن شکن مزاحم دشمن نباشد دشمنان هم به او کاری ندارند و اینکه در میان همه نهادهای دنیا سپاه مقتدر و مخلص ما مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد نشانه این است که سپاه خار چشم دشمنان بوده است و به فضل الهی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها