فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر:

ماه شعبان ماه پاسداری از ارزش‌های الهی است

سرهنگ «یدالله کشاورز» با بیان اینکه ماه شعبان ماه پاسداری از ارزش‌های الهی است، گفت: کشتی جاری امام حسین (ع) در حال حرکت بوده پس اگر با این کشتی که نجات‌دهنده است همراه و سوار شویم نجات خواهیم یافت.
کد خبر: ۳۴۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ - 13April 2019

ماه شعبان ماه پاسداری از ارزش‌های الهی است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «یدالله کشاورز» فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر امروز (شنبه) در همایش پاسداری از فرهنگ پاسداری در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: اگر ما با این شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی به مسیر و قله عزت رسیده‌ایم برای این است که امام حسین (ع) را الگوی خود در تمام زمینه‌ها قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به این که استکبار جهانی توحش مدرن را به خوبی علیه بشریت به کار برده است، گفت: حرکت الهی امام حسین (ع) برای رهایی بشریت از توحش، ضلالت و گمراهی بود.

وی با بیان این که کشتی جاری امام حسین (ع) در حال حرکت بوده پس اگر با این کشتی که نجات‌دهنده است همراه و سوار بر آن شدیم نجات پیدا کرده و هر کس جدا شد غرق می‌شود، یادآور شد: ماه شعبان ماه پاسداری از ارزش‌های الهی است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه میلاد ائمه (ع) میلاد همه خوبی‌ها و دوری از تمام بدی‌هاست، خاطرنشان کرد: پاسداری از ارزش‌ها در همه شئون وظیفه پاسداری ماست.

وی سپاه و نیروهای مسلح را محور همبستگی و اتحاد معرفی و تصریح کرد: دشمنان اسلام ۴۰ سال است قصد دارند این اتحاد و همبستگی را برهم بزنند که نتوانسته‌اند و در این راه نیز راه‌های مختلفی را به کار بسته‌اند تا به این مهم برسند اما به فضل الهی و به رهبری‌های مقام معظم رهبری به این تفکر شیطانی دست پیدا نخواهند کرد.

کشاورز با بیان این که هر جا صحبت از انقلاب اسلامی می‌شود پاسداری از دستاوردهای آن برای تمام نیروهای مسلح تعریف شده، افزود: هر کسی در این نظام به وظیفه خود به خوبی عمل کند و در راه انقلاب ایستادگی داشته باشد پاسدار است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان روی سخنان مقام معظم رهبری حساب و کتاب ویژه دارند، بیان داشت: سخنان مقام معظم رهبری در مراحل مختلف در عرصه منطقه‌ای و جهانی معادلات دشمنان را به هم ریخته است.

کشاورز در پایان گفت: سرپرستی عربستان سعودی در مدار خود نیست و در دست کثیف‌ترین افراد جامعه جهانی است و این مدار باید در دست شریف‌ترین افراد جامعه اسلامی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار