نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

سپاه پاسداران قدرت رو‌زافزون امنیت و آینده ایران را تضمین می‌کند

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: قدرت سپاه پاسداران روز به روز در حال افزایش است و این قدرت روز افزون امنیت و آینده ایران را تضمین می‌کند و سد بزرگی برای توطئه‌های مخرب و شوم دشمنان است.
کد خبر: ۳۴۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ - 13April 2019

سپاه قدرت روز افزون امنیت و آینده ایران را تضمین می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (شنبه) در آیین تجلیل از پاسداران نمونه سپاه نبی اکرم (ص) اظهار داشت: سپاه پاسداران از ابتدا تا به امروز با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را رصد کرده است و با قدرت تمام آنها را نابود کرده است.

علما افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توطئه‌های بزرگی را همانند داعش که آمریکا هزینه‌های فراوانی را برای ایجاد و فرماندهی آن انجام داده بود را نابود کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: قدرت این نهاد انقلابی روز به روز در حال افزایش است و این قدرت روز افزون امنیت و آینده ایران را تضمین می‌کند و سد بزرگی برای توطئه‌های مخرب و شوم دشمنان است.

وی ادامه داد: سپاه علاوه بر حفاظت و حراست از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بحث عمران و اقتصاد کشور نیز بسیار قوی عمل می‌کند و تا به امروز فعالیت‌های اقتصادی بزرگی را در کشور انجام داده است.

علما تصریح کرد: همچنین سپاه در شرایط بحرانی و حوادث و بلایا یکی از بزرگترین حامیان و امدادرسان‌های آنها محسوب می‌شود که برای این کار از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

همچنین در این مراسم از از پاسداران نمونه سپاه نبی اکرم (ص) تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها