رئیس بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور خبر داد؛

حضور بیش از 4 هزار طلبه و روحانی در مناطق سیل‌زده خوزستان

«غلامرضا شفیع‌زاده» گفت: در استان خوزستان تاکنون بیش از 4 هزار طلبه و روحانی شبانه‌روز در بخش‌های مختلف همراه با مردم در مناطق سیل‌زده حضور داشتند.
کد خبر: ۳۴۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 13April 2019

حضور بیش از 4 هزار طلبه و روحانی در مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «غلامرضا شفیع‌زاده» امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان حمیدیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طلاب، روحانیون و اساتید بعداز وقوع سیل در خوزستان و دیگر استان‌ها احساس وظیفه و مسئولیت کردند و پای کار آمدند.

وی با اشاره به حضور تمام قد این اقشار جامعه در مناطق سیل‌زده، افزود: این حضور در 2 بخش شامل کمک فیزیکی همراه با مردم و سایر گروه‌های جهادی اقداماتی نظیر ساخت سیل‌بند، توزیع امکانات را انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: طلاب بسیجی حضور پر رنگی و با عدد بالایی شرکت کردند که براساس گزارش‌ها تنها در پلدختر و لرستان بیش از یک هزار نفر طلبه و روحانی از سراسر کشور حضور داشتند.

این مسئول عنوان کرد: در استان خوزستان تاکنون بیش از 4 هزار طلبه و روحانی شبانه‌روز در بخش‌های مختلف همراه با مردم در مناطق سیل‌زده حضور داشتند.

شفیع‌زاده از جمله رسالت‌های سازمان را اقدامات فرهنگی، حضور در کمپ‌ها و اردوگاه‌های مهمانان، التیام‌بخشی برشمرد و متذکر شد: از جمله فعالیت‌ها برپایی نماز جماعت، برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و خانواده‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها